lorensius Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 hadde den på 5-6000rpm og hev den i drive.. der sto den i ro mens jeg gasset for bakdekka ville ikke drive mer.. ja jeg er idiot!! det er olje på automat kassen, tror ikke kassen er øelagt i det revers funker og da driver jo alt bak der.. hva faen har jeg gjort?! plis svar og kom med forslag elle lignende så jeg kansje får sove i natt.
jcvold Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 har du prøvd å sette den i "1,2 eller3" iateden for Drive?
LarsiPan Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Er jo sikkert girkassen som er fucked.. sjekk som overnevnte skrev
CS Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 En kamerat hadde en bmw hvor girkassen ikke virket i drive eller 1,2,3. Revers virket som normalt, slik som din bil. Han måtte bytte girkasse i hvertfall.
Superbeetle Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 setter noen kr på at kassen har tatt kvelden ja... Dyr "burnout"
Azeton Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 burnout=brenne i stykker kassa Høres ihvertfall dyrt ut. Må nok til med et kassebytte..
lorensius Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 er litt rart det pga jeg har bare hatt bilen siden februar og han så hadde den tidligere bygget den som et turboprosjekt så det er jo rart hvis han har stappa pissedeler under panseret. en kasse skal jo takle mer enn det!!
lloydsb Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 har nok ikke bytta kasse.. setter ikke i tomat kasse igjen hvis man holder på med turbo bygg.. De tåler ikke sånn de kassene.. Jeg ruste min av og til og heiv den i "D" får å få rumpa godt ut... begynte og tulle den kassa og, men at den ikke ville i revers ei gang... så nei de tåler ikke sånn... tenk deg hvor mye krefter det er i sving med 5000-6000 rpm som hogger rett på ei sliden tomat kasse... kan være du er så heldig som jeg var at reversen kom igjen når den hadde kjølt seg og stått litt
CS Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 er litt rart det pga jeg har bare hatt bilen siden februar og han så hadde den tidligere bygget den som et turboprosjekt så det er jo rart hvis han har stappa pissedeler under panseret. en kasse skal jo takle mer enn det!! En automat kasse er ikke laget for å tåle å ha 6000rpm for så å blir slengt i drive. Det er jo og be om trøbbel...
BreitBau Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Ja det er nok kasse gitt.. Nei den tåler ikke slik, og jeg har aldri hørt om oppgraderingsdeler til e36 automatkasse.. Den er jo ikke beregnet for slikt, så over tid hadde nok det her skjedd uansett tenker jeg..
Hansh Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Er jo enda lurere å behandle en gammel org. automat slik hvis motoren i tillegg er trimmet..
lorensius Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 håper at det viser seg å være verdens minste detalje i morgen:S det var de beste 50000 jeg har investert i;) men å nei.. får vel bare ta av skilta å la den ruste som hagepynt..
hauken Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 hadde den på 5-6000rpm og hev den i drive.. der sto den i ro mens jeg gasset for bakdekka ville ikke drive mer.. ja jeg er idiot!!det er olje på automat kassen, tror ikke kassen er øelagt i det revers funker og da driver jo alt bak der.. hva faen har jeg gjort?! plis svar og kom med forslag elle lignende så jeg kansje får sove i natt. du ber jo om å tømme bankkonto....
Tom K Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Bmw kassene kan faktisk ta kvelden hvis du overruser motoren i neutral, men det og ruse opp til 6000 for så og slenge den i driver kan sammenlignes med og stikke hue under gressklipperen mens den går, noe må gå i stykker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå