dunderdo Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Det her hørest ikke noe gøy ut... ikke alle som vet hva disse bilene tåler å ikke tåler.. Noen blir klok av skade,,.. Mens andre er så heldig å slipper unna med bare å se på ...
Lars89 Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Åssen bil var det da? Trenger jo ikke bli så veeeeldig dyrt
Simmelim Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Dette er noe av det dummere jeg har hørt. Må vitne om lav iq å gjøre slikt!
tikkakjell Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Dette er noe av det dummere jeg har hørt. Må vitne om lav iq å gjøre slikt! må sei meg enige her
Olelink Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Er nok kassa ja, finn deg en brukt eller enda bedre, skaff en bytte kasse fra sverige, koster ikke all verden samt at du da har en "ny" kasse Å ruse opp motoren for så å slenge bilen i Drive er det vel ingen autolat kasse fra BMW som tåler. Den eneste autolatkassa jeg vet om som har overlevd slik behandling er en kammerats MB 230 bensin (w123). Den tålte dette dag inn og dag ut i månedsvis den Men så er ikke akkurat 230 noen kraftplugg og kassa er ganske overdimensjonert. Man bør ta ett valg her, autolat kasse for behagelig cruise'ing eller manuell for blårøyk. Kanskje du burde benytte anledingen til å bygge om
lorensius Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 faen pass kjeften deres.. hvis dere ska faen bare kommentere negativt i steden for å prøve å hjelpe så kan dere dra til helvete.. jævla arogante bastards! takk til de som prøver å få noe fornuftigt ut her. og dere som gjentar det samme er jo i allefall ikke vits i, da er det jo dere som har lav IQ! det er en 535 88', men ble tipsen om en plass så heter transtec som skifter parter av kassen i stedenfor å skifte hele driten.. er det stress å ombygge den til manuell da? bilen er jo ikke godkjent som 535 engang og jeg har ikke peiling på bil i det hele tatt utenom å fylle på bensin ja vi kvinnfolk duger ikke til så mye
Bmwfanatic Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 er du ett kvinnfolk ja, hehe er sånn som kan skje dette, er ikke alltid like greit å vite hva utfallet blir.. du lærte vel noe tipper jeg få noen til å hjelpe deg med å få tak i ei brukt kasse, det blir nok ikke ufattelig dyrt
lorensius Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 ja har lært nå:S sende den inn å få diagnose så får jeg se om det faktisk bare er en del inni som må skiftes på kassa.. men hvis hele dritten e no go så må bilen nesten stå en goooood stund før jeg har råd til kasse og så arbeidet som skal til..
pallen Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Man lærer så lenge man lever, om det koster penger eller ikke. I dette tilfellet tipper jeg det koster mere enn det smaker. Bygg om til manuell så kan du fyre den rett i bu-hunden (turtalls-sperra) og ta "side-step" på clutchpedalen.
Simmelim Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 er du ett kvinnfolk ja, hehe haha, det måtte jo være en forklaring
BMWdrift Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 jeg har en automat liggende du kan få kjöpt billig
Olelink Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 er det stress å ombygge den til manuell da? bilen er jo ikke godkjent som 535 engang og jeg har ikke peiling på bil i det hele tatt utenom å fylle på bensin Ja og nei, selve bytte mellom automat kasse og manuell kasse er jo ikke så vanskelig, ser ut til at Koed.no har brukt manuell kasse til din bil for rundt 4500. Men så må du jo få ett verksted til å sette inn clutch pedal da jeg tror det må litt modifisering til. Ellers vet jeg av ett verksted i sverige (som jeg nevnte ovenfor) som driver med byttekasser, de skulle ha ca. 13000 for byttekasse til en e32 750i. så vil tro det vill bli litt billigere for din kasse. De har ferdig overhalet kasse liggende så alt du gjør er å kjøre din utslitte til dem og ta med deg den overhalede tilbake uten noe venting. Evt så har Koed.no også brukt automatkasse for ca 4500. Det vil jo bli det billigste på kort sikt, men de vil jo være godt brukte. faen pass kjeften deres.. hvis dere ska faen bare kommentere negativt i steden for å prøve å hjelpe så kan dere dra til helvete.. jævla arogante bastards! Må for min del beklage om min kommentar kunne missforstås
lorensius Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 se der ja:) nå oppfører folk seg.. hiver den til transtec å får diagnose på hva som er galt så ska jeg komme tilbake til dere med oppdatering;) og til deg med reserve kassa, hold den på vent til meg da
Bimmerfører Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Dette er noe av det dummere jeg har hørt. Må vitne om lav iq å gjøre slikt! må sei meg enige her Slenger meg på her ja. Fortjener NESTEN at kassa ryker, når man gjør slik med en automat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå