Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Blir vel så jeg kommer hvis en kompiss har plass i bilen.

Hvis dere ser en sortruss med homer simpson bakpå frakken og smokie på lua, så er det meg! :lol:

Skrevet

Skuffende at langsvingen var stengt av!

Fikk sitte på to runder under breisladden i den svingen, og det er jo den som er mest morro!

Var ganske bra oppmøte. På banen var det vel mest av 200sx, skyline og biler i den duren.

Skrevet

Jeg fikk prøvd m3'n utpå banen iaf :) Gikk da ganske greit! Var en del grus og kjegler utti veibanen til tider.. Ellers bra.

Skrevet

Hvem var det som hadde e36 med ac snitzher merke bakpå bgasjeluka samt blinkendes frontlykter?

M3?

Skrevet

Var nok meg som kjørte den svarte e36 med strobes. Stemmer bra med m3. Gikk ikke så aller verst syns jeg ikke.. Jeg har noen filmer fra kjøringa.. Se om jeg får lagt ut :)

Skrevet

Skal se om jeg finner noen bilder jeg også. Jeg satt på med den kanarigule audi avanten som sto lang opp på plassen der, og i vårt følge var det en 940 turbo, M535i og en E46 bygget av leikis på forumet.

Skrevet

Jeg fikk med m535i'n som sto nedenfor meg på et par filmer tror jeg. Samt den der tempe e30'n.. Var jo masse fotografer som tok bilder!

Skrevet
Var nok meg som kjørte den svarte e36 med strobes. Stemmer bra med m3. Gikk ikke så aller verst syns jeg ikke.. Jeg har noen filmer fra kjøringa.. Se om jeg får lagt ut :)

Hehe ok, virka som du hadde sykt mykt understell, orginalt?

Duger 3Litern godt til å kjøre sidelengs med eller?

Skrevet

Du knutH som har den svarte E36 med stor spoiler?

Tempe E30'n virka ganske kvass den.. :)

Snakka litt med han som hadde den, og det var ikke mye annet enn chip, eksos og kvasskam sm var satt på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...