Larsinnj Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Blir vel så jeg kommer hvis en kompiss har plass i bilen. Hvis dere ser en sortruss med homer simpson bakpå frakken og smokie på lua, så er det meg!
mrmpower Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 off, dette er tilig bynner og kjører om 20min, kommer vell frem i 9tiden, om jeg finner frem da
Larsinnj Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Skuffende at langsvingen var stengt av! Fikk sitte på to runder under breisladden i den svingen, og det er jo den som er mest morro! Var ganske bra oppmøte. På banen var det vel mest av 200sx, skyline og biler i den duren.
KnutH Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 Jeg fikk prøvd m3'n utpå banen iaf Gikk da ganske greit! Var en del grus og kjegler utti veibanen til tider.. Ellers bra.
LianLi Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Hvem var det som hadde e36 med ac snitzher merke bakpå bgasjeluka samt blinkendes frontlykter? M3?
EirikL Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Finnes det bilder fra treffet? Eller er det bare jeg som er dårlig å lete?
KnutH Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Var nok meg som kjørte den svarte e36 med strobes. Stemmer bra med m3. Gikk ikke så aller verst syns jeg ikke.. Jeg har noen filmer fra kjøringa.. Se om jeg får lagt ut
Larsinnj Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Skal se om jeg finner noen bilder jeg også. Jeg satt på med den kanarigule audi avanten som sto lang opp på plassen der, og i vårt følge var det en 940 turbo, M535i og en E46 bygget av leikis på forumet.
KnutH Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Jeg fikk med m535i'n som sto nedenfor meg på et par filmer tror jeg. Samt den der tempe e30'n.. Var jo masse fotografer som tok bilder!
LianLi Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Var nok meg som kjørte den svarte e36 med strobes. Stemmer bra med m3. Gikk ikke så aller verst syns jeg ikke.. Jeg har noen filmer fra kjøringa.. Se om jeg får lagt ut Hehe ok, virka som du hadde sykt mykt understell, orginalt? Duger 3Litern godt til å kjøre sidelengs med eller?
Larsinnj Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Du knutH som har den svarte E36 med stor spoiler? Tempe E30'n virka ganske kvass den.. Snakka litt med han som hadde den, og det var ikke mye annet enn chip, eksos og kvasskam sm var satt på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå