Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja så ut til at den var litt sprekere enn orginalt, men det har vel litt i knappeste laget med effekt for å lage de mest spektakulære sladdene :)

Noen her inne som kjørte den e34en? Hvilken motor var det i den, virket som den var litt småsprek den og til å være en slik tung bil.

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Var jeg som kjørte den svarte e36 med stor spoiler ja.. Er orginalt 3.0 understell. Hvilket passet lånke banen perfekt, haha. Var vannvittig lett å sladde med. Hadde det ikke vært for at det var så sinnsykt mange humper og hull i veien så hadde jeg satsa hardere foran publikum men det blei mest satsing på nedre del av banen.. Jeg var faktisk i lufta med enten 2 eller 4 dekk da jeg kom opp fra bakken. Hørte turtallet gå rett opp på sperra.. Skulle se hvordan bilen oppførte seg og hva den var god for.. :)

Skrevet

Men synes egentlig de kunne forbredt seg litt bedre. Som f.eks fjernet løse deler bra banen osv.

Da den orange skylinen spøla opp de asfaltbitene som spratt opp å knuste ruta på den toyotaen sto jeg midt i skuddlinja. Skummelt.

Skrevet
Vet bare han heter tommy eller thomas og komer fra aure.

Er 3,6 m5 i den. ;)

Åja, hehe regna med det var noe annet enn 525 ja.

Fin film :)

Skrevet

Var veldig mye grus, jord, dekk og ei kjegle på veien! På den nedre delen var det ikke flaggvakter heller.. Og at de sier vi ikke får kjøre langsvingen og langstrekket når vi kommer til banen er skikkelig dårlig gjort. Det er så å si halve banen de tar bort.. Kunne fått avslag i prisen eller et eller annet.. Amatørmessig å ikke si ifra om sånt på forhånd.. Skal bortpå der igjen den 10. mai tenkte jeg.. Så blir det nok kun frøya for meg.. Til de oppgraderer.

Skrevet

Var oppå der å stillte ut bare jeg, synest det var myyye mer amatørmessig enn før :?

så på det "programmet" over når forskjellige ting skulle begynne men synes ikke det stemte i heletatt:S

var dessuten litt skuffet over bilene der oppe:P hadde forventet mere gromt egentli:P flere som så lexusen me de saaaaaaaaaaaaaaaatanshjulene? :P

Skrevet
Var jeg som kjørte den svarte e36 med stor spoiler ja.. Er orginalt 3.0 understell. Hvilket passet lånke banen perfekt, haha. Var vannvittig lett å sladde med. Hadde det ikke vært for at det var så sinnsykt mange humper og hull i veien så hadde jeg satsa hardere foran publikum men det blei mest satsing på nedre del av banen.. Jeg var faktisk i lufta med enten 2 eller 4 dekk da jeg kom opp fra bakken. Hørte turtallet gå rett opp på sperra.. Skulle se hvordan bilen oppførte seg og hva den var god for.. :)

samme med meg det, over den kulen så for turtallet mit og opp :P

kunne ikke satse noe i det hele tatt jeg :( bilen er ALT for lav, tok borti hjulbuene nesten hele tiden, var bare en sving jeg kunne sladde normalt i, må få skrudd den opp snarest tror jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...