Yngvejos Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Jeg ønsker å kjøpe en Getrag 260 kasse med hull til følere. Kassen må være i god stand.
sk33to Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 lite tips, ligger en kasse med hull til følerene til salgs på bmw deler selges nå....
Yngvejos Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 lite tips, ligger en kasse med hull til følerene til salgs på bmw deler selges nå.... Den har han ikke prøvd. Jeg vil ha en kasse som selger vet at fungerer bra.
Luftwaffel Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Yngvejos: Å borre hullene selv funker prima, just so you know. Gjorde dette selv på M535'en min. Pm for evnt. guide.
Yngvejos Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Trenger fremdeles kasse. Kassen jeg kjøpte var med gamle typen giroverføring, så den vil jeg ikke bruke. Kassen jeg trenger er altså: Getrag 260 med hull til følere til m20. Feste til giroverføringen må være av denne typen. Henter på dagen mellom Bergen og Stavanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå