Scampi Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Motorfester koster 427,50 pr. stk. hos Koed, og når du først gjør jobben vil jeg på det sterkeste anbefale å bytte begge. Selvsagt byttes begge to
Scampi Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Delenr www8814 på Koed. Billigere der Se der ja...så lenge det bare er foringa som er gåen holder det vel å bytte den?
Kai-P. Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Da har du delenr og pris.. Vær obs på at det fort kan ta en uke før du har delene.. Motorfestet ser forresten slik ut;
Scampi Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Delenr 11811141377 på GS hvis du har dårlig tid Hehe, takk. Er det for to stk. eller er de bare så mye dyrere enn Koed? Vil jo få fiksa dette så fort som mulig...hater ulyder i bilen og ikke minst at ting ikke er slik de skal. Takk for alle tips
Kai-P. Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Det er pr.stk, etter min erfaring er GS dyrere enn min lokale BMW-sjappe, det gjelder så klart for originaldeler.. Bruker kun Koed og BMW i Tønsberg. Sorry for OT.
///Mysild Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 gjør ikke noe det er vel muligens det som er problemet hos meg også... men har bestilt racing aul motorfester som senker 15mm jeg... blirn ok nice å få de på ^^
Kai-P. Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Blir nok bra det, Mysild! Passer viftedekselet ditt fortsatt, forresten? Da motorfestene mine røk så forflyttet motoren seg litt, noe som resulterte i at vifta ikke gikk rundt fordi den tok i dekselet.
///Mysild Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 ja, ikke noe problem å se der enda i hvertfall... håper ikke det også kødder seg til... hehe... hørtes litt kjipt ut
Kai-P. Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Var heldigvis ikke verre enn å fjerne dekselet midlertidig, men en stund hang faktisk motoren bare i girkassefestene, smalt godt i traversen når jeg kjørte over humpler, kan du si, men ble bra til slutt, blir nok det hos deg også!
///Mysild Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 såpass ja! hørtes jo spennende ut! hehe... joa, få på plass de foringene og noen nye til girkassa og muligens m3 diff fester, så blir det nok bra å få kjørt litt aktivt etterpå igjen... kjører ikke mye med tung høyrefot nå smeller og klirrer godt
EirikL Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Kan jo komme med et tips. Da jeg byttet fjærer på ix'en, glemte jeg å sette på en liten metalskive mellom den øvre fjørskåla og topplageret. Og da fikk jeg også klonkelyder i humper og ved rattutslag i lavfart. Jeg snakker om del nr 17 på bildet her.
Scampi Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Da har jeg byttet festet på min og det er ikke tvil om at feilen lå der. Hele saken hadde delt seg og lå dermed og slo mot hverandre. Kjapp jobb
Kai-P. Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Da har jeg byttet festet på min og det er ikke tvil om at feilen lå der.Hele saken hadde delt seg og lå dermed og slo mot hverandre. Kjapp jobb Bra det ordnet seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå