Gå til innhold

9,5" Zito Milano

msh
 Share

Anbefalte innlegg

Hei jeg skal kansje bytte felger jeg har kjøpt med Zito Milano.Det jeg lurer på er at kan jeg ha 9,5" hele veien uten at det skal være noe problem?De felgene er 8" foran og 9,5" bak.foran kan man se at det er nesten ikke mye kant,men bak er det bra med kant.Derfor har jeg tenkt å ha 9,5" felger foran også.Skal senke bilen kansje 40mm.Impresse på felgene er ET20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp hadd 9.5x19 ET25 hele veien rundt på E36, du får det på med valsing, men herregud kor det spore!!

Var faktisk så galt at jeg plukka di av bilen igjen :?

Så om det er E36 gå for noe smalere en det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg skal kansje bytte felger jeg har kjøpt med Zito Milano.Det jeg lurer på er at kan jeg ha 9,5" hele veien uten at det skal være noe problem?De felgene er 8" foran og 9,5" bak.foran kan man se at det er nesten ikke mye kant,men bak er det bra med kant.Derfor har jeg tenkt å ha 9,5" felger foran også.Skal senke bilen kansje 40mm.Impresse på felgene er ET20

Blir som å spørre "hvor langt er et tau", når du ikke oppgir biltypen...

BMW`er skal jo helst ha "Staggered" setup, altså bredere hjul bak enn foran :roll::wink: Spore vil det sikkert gjøre, dyrere blir det og det vil ikke nødvendigvis se bra ut med samme dim foran optisk tror jeg. Kanten bak skal jo være fetere enn foran, det er vel ikke noe nytt? En annen ting er innpress og subbing, hvis du skal ha dette på en e46 touring eller sedan må det mye mer enn valsing til ihvertfall :!: Bredding er dyrt, mye billigere å kjøpe riktige hjul. Hjula mine er laget til bilen min, og alle steder påstår at med minimum et45 skal det gå fint. Ikke at jeg skal si så mye, for selv om jeg da altså kjøpte "riktig" dimensjon og innpress subbet det som f##"" (Beyern Multi 9,5"-19 et45 bak med 265/30-19) Måtte igår krype til korset og få bakbuene valset, sure penger på toppen av dyre nye hjul :( Merkelig det subbet skikkelig, bilen er kun originalt M-Sport senket. Lurer på om det er dekkdimensjonen som spiller inn, har alltid brukt 255 på 9,5 i 18", men i 19" er det tydeligvis en ukurrant dimensjon :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ET 20 og 9,5" forann på E36? det tror jeg ikke går...uten en dæsj viljestyrke og litt kunnskap med valsen...tror jeg :) men går det, blir det gromt som fy!

hadde ikke satset på og fått det på foran værtfall, da må du valse noe inn i hælvete værtfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...