Clerion Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Kan få diffen fra "ny"bilen (om det blir den) om jeg skal bytte til den som følger. Gidder ikke skru av den som sitter på bilen, gidder ikke demontere kam og grenrør heller så det følger med. Bud på hele balja, følger med endel deler, lister etc. Simen 221290 Karosseriet er BRA, eneste jeg kan se er skjermer foran, litt på kanaler og den veggen i motorrom, ellers småtteri som overflaterust og småbulker. Grenrør Kvasskam Ellers er motoren i praksis en 323, den trenger litt kjærlighet med tanke på pakninger, mulig sliping av topp. Komplett pakningssett kan følge med. Sperrediff, ORGINAL 75% sperrediff (usikker på hvor den kommer fra) Elektronikk må gjøres noe med Dempere må skiftes, har nye dempere liggende som kan kjøpes med Det er 60/40 senkefjærer på den Muligens også ett sparcoratt, eller liknende. Sorte DE lykter, sorte blink foran og på siden. Bilen fungerte når jeg kjøpte den, gikk bra, kakla endel, det elektriske virket bortsett fra tempmåler men det er muligens en føler. Tight og din girkasse, tett og fin inni. bra drivverk. (fikk jeg intrykk av) Borbet A ene beholder jeg selv sålenge om ingen har dritlyst til å betale for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen221290 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 ka tenkte du deg får den då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Jeg aner ikk hva det er verdt (= Hva vil du gi? Må nesten høre et forslag for å kunne fastslå om jeg syns det var helt greit eller rævva =p Helt ypperlig prosjektbil om man kan skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Er 10k en bedriten pris? Hadde fått mer hadde jeg solgt den i deler. Sett priser på orginale prosjekter med lite deler, mye rust. rundt 8k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen221290 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 eg gir ihvertfall ikkje 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Hva gir du da? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 10 000 er ingen bedritent pris for denne bilen. Du kan lett selge den i deler for mer enn 10 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 5k bare for diffen egentlig (= Hadde jeg kunnet skrudd hadde jeg demontert den og solgt i deler. Men gidder ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Hammer, slegge, øks og vinkelsliper, så får du av litt av hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Sant =p Men blir bare irritert, og får vondt i ryggen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Jeg kunne jo ha kjøpt karosseriet ditt, og satt nedi motoren min. Men... Rust må det vel sveises uansett faen, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Lettere å sveise på denna. Også har du bra drivverk, sperrediff, sorte lykter og blink. Skal få det for 8 om jeg får igjen grenrør og kvasskammen^^ Diff får jeg med den potensielle nybilen. Må skifte tannstang. Ellers virka den jo greit når jeg hadde den, mulighet for Elseter er det også. =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Sant nok... Da må jeg få noen til å bytte motor for meg, hvertfall. Det er vel ikke trolig at jeg får. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Nei =p ikke på plen med fastnøkkel og rustløser. Hør med kimmit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Høyeste bud nå er: Jeg beholder kam og grenrør, 3500 spenn og litt stereo. Men trenger mer cash og mindre byttehandel. 10000 spenn eller 8000 spenn, jeg beholder kam og grenrør. Bud. Er intr i komplett skinninteriør til E30, strøkent. Med noe cash imellom så kanskje. Kom og hent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg