Gå til innhold

SLETT DENNE


Beamer
 Share

Anbefalte innlegg

bilen er konge den. ser lite til deg i byen for tida. jeg vil høre lyden igjen, hehe. hvordan er lyden inni egentlig? og hvordan ble den med coiloversene? min er så spretten bak. lurer på om det skal være slik? har en ulyd i dempertårnene/lagrene bak og, så lurer på om det kan være noe feil

hadde vært kult å tatt noen bilder sammen en gang! gjerne sammen med broren din og : D tre sorte e38r med shadowline er litt sjef :D

Ja har kjørt en Golf i det siste, litt drøyt bensinforbruk på 7'ern med stort sett kald motor og bykjøring i lengden :wink: Hentet bilen fra karrosseriverksted på lørdag etter hjulbuebytte bak og diverse lakkering, så den begynner å bli bra nå. Må snart få den polert i Viadukten så det kan taes noen fine bilder :) Men problemet nå er et bakdekk som holder på å eksplodere, så det spørs om bakdekka blir skiftet før vinteren da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bilen er konge den. ser lite til deg i byen for tida. jeg vil høre lyden igjen, hehe. hvordan er lyden inni egentlig? og hvordan ble den med coiloversene? min er så spretten bak. lurer på om det skal være slik? har en ulyd i dempertårnene/lagrene bak og, så lurer på om det kan være noe feil

hadde vært kult å tatt noen bilder sammen en gang! gjerne sammen med broren din og : D tre sorte e38r med shadowline er litt sjef :D

Lyden blir plagsom foran ved enkelte frekvenser, men bak er det bare helt rått :) Må dessverre bytte rør og bakpotter pga rust, så jeg håper å få noe den samme lydene etterpå.

Coiloversene er dritbra, men voldsomt stiv!! :wink: Har ikke det problemet du har, så da kan det tyde på at noe er feil ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Space-ace: Jeg har også en ulyd bak fra demperne, sånn "gnikke" lyd når den demper!

Gnikkelyd kan kanskje være fra den berømte "knirkeforinga", hvis du ikke allerede har hørt om den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har ikke hørt om den :P

Da kan du antageligvis bare bestille en, eller smøre opp den gamle hvis den ikke er utslitt. Anbefaler originaldeler til understell. Har prøvd ebaydeler, og de holder ikke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har bytta en del understells deler, og bestilte alt fra GS, gidder ikke noe dårlig kvalitet :)

Hvor sitter den foringa? Er bare av og til den knirker :P Har smurt opp et par foringer i forstillinga med en eller anna form for supermiddel, og dem har ikke knirka noen ting siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har bytta en del understells deler, og bestilte alt fra GS, gidder ikke noe dårlig kvalitet :)

Hvor sitter den foringa? Er bare av og til den knirker :P Har smurt opp et par foringer i forstillinga med en eller anna form for supermiddel, og dem har ikke knirka noen ting siden :)

Posisjon 2 på bildet:

t28dam2do1upxg5rcfiw.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...