Gå til innhold

SLETT DENNE

Beamer
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig pen bil :) Har litt lyst til å gjøre min bil mer lik haman også, syns det ser dødsbra ut.

Mye rust på denne?

Definitivt peneste stylingen på E38 ja! :) Venstre hjulbue bak hadde et seriøst rustangrep allerede da jeg kjøpte den, og har fortsatt ikke fått gjort noe med det, så den minker stadig. Har også begynt å få det på venstre side, men ellers er den bra. Har tenkt å bli kvitt det som er av rust i løpet av min tid med bilen iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble knall dette ja Erlend ;) Så du kjørte forbi på fredagsmorgen, grooooom lyd ;) ;)

Unik lyd, men den har sin pris for den som sitter inni :)

:lol: Du får ta med en pakke øreplugger å sette på dashbordet for passasjerer som er sterkt følsomme for lyd :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt peneste stylingen på E38 ja! :) Venstre hjulbue bak hadde et seriøst rustangrep allerede da jeg kjøpte den, og har fortsatt ikke fått gjort noe med det, så den minker stadig. Har også begynt å få det på venstre side, men ellers er den bra. Har tenkt å bli kvitt det som er av rust i løpet av min tid med bilen iallefall.

Hadde et ganske nasty rustangrep på høyresiden. Men det er heldigvis borte nå :)

Men spørs om jeg må bytte høyre bakskjerm etterhvert, men det blir nærmere en hellakkering.

Bra du har fått inn en 4 liter, men er det ikke på tide å bytte overskriften på tråden? ;)

Noe spesielt du har gjort med eksos anlegget også forresten? Siden man "må" bruke høre propper mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et ganske nasty rustangrep på høyresiden. Men det er heldigvis borte nå :)

Men spørs om jeg må bytte høyre bakskjerm etterhvert, men det blir nærmere en hellakkering.

Bra du har fått inn en 4 liter, men er det ikke på tide å bytte overskriften på tråden? ;)

Noe spesielt du har gjort med eksos anlegget også forresten? Siden man "må" bruke høre propper mener jeg.

Jeg prøvde faktisk å skifte navn på tråden, men fant ikke fram :) Det er bare endepottene som er uoriginale..står powerflow på de.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde faktisk å skifte navn på tråden, men fant ikke fram :) Det er bare endepottene som er uoriginale..står powerflow på de.

Er det ikke bare og endre det første innlegget i tråden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...