Beamer Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Ligner VELDIG på en E38 Andreas Vaa bygde for mange år siden. Kan ikke være så veldig mange med denne stylingen i landet? Det er mulig. Kan jo alltids spørre:) Virker ikke akkurat som at det florerer av sånne E38'er nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 bilen er pen både med takvingen bak og lyktene!! Har ikke ville tatt av noen av delene. Takvingen ser 40 ganger bedre ut live synes jeg.. Behold den slik du Erlend.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Ingen tvil om det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Utrolig pen bil! Da vet jeg ca hvordan min vil se ut etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Utrolig pen bil! Da vet jeg ca hvordan min vil se ut etter hvert Hehe..ja du får se om du finner Hamann styling til salgs..jeg har i alle fall ikke funnet det ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Utrolig pen bil! Da vet jeg ca hvordan min vil se ut etter hvert Hehe..ja du får se om du finner Hamann styling til salgs..jeg har i alle fall ikke funnet det ennå Ebay har Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Utrolig pen bil! Da vet jeg ca hvordan min vil se ut etter hvert Hehe..ja du får se om du finner Hamann styling til salgs..jeg har i alle fall ikke funnet det ennå Ebay har Tøff bil ganske sikker på hamann har også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Ja stemmer det. Men med den prisen ville det blitt uaktuelt i mitt tilfelle, så det er bare for meg å være forsiktig med det plastikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Utrolig tøff bil. E38 er gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Stemmer, takker Det dunster bensin ut av en skjøt på bensintanken, så jeg må nok belage meg på å skifte tank, slik som mange andre også har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Fant et bilde av en E38 i et fotoalbum vi hadde liggende fra et eller annet treff på Vålerbanen for en god del år siden. Synes den lignet alvorlig mye på min E38. Det ligger faktisk et sånn HAMANN-skilt bak i min også Kanskje noen drar kjensel på bildet..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMT RACING Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Dette er bilde av bilen din ja.. Det er Anders Vaa som har bygd den bilen der... Har hatt lyst på den bilen siden eg såg den første gang, for mangen mangen år sidan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Feite hjul på den gangen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Tipper de hjulene der kosta noen kroner den gangen... Synd de ikke står på fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Morsomt, skulle gjerne hatt de felgene ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå