BMWPower Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 De felgene var til salgs av forgje eier i Bergen, mulig han har dem enda. Men er langt ifra like pene nå. Er lakkert med svart senter og alle ringene bør byttes... Er du int, så send meg PM. Jeg kan sende deg tlf. til gamle eier som har disse felgene. Håper du har gjort noe med understell, lakk og motor siden du kjøpte denne bilen, da den var i særdeles dårlig stand da den var i Bergen. Den var meget pen når den var nybygd, perfekt E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 De felgene var til salgs av forgje eier i Bergen, mulig han har dem enda.Men er langt ifra like pene nå. Er lakkert med svart senter og alle ringene bør byttes... Er du int, så send meg PM. Jeg kan sende deg tlf. til gamle eier som har disse felgene. Håper du har gjort noe med understell, lakk og motor siden du kjøpte denne bilen, da den var i særdeles dårlig stand da den var i Bergen. Den var meget pen når den var nybygd, perfekt E38 Ok, får nok nøye meg med GS-felgene jeg kjøpte i vår Kjøpte en stooor kasse med nye stag og foringer på ebay, da absolutt alt var helt utslitt, så det eneste som ikke er skiftet på understellet er demperene. Må skifte venstre hjulbue bak, få bort et par rustangrep rundt baklyktene og fikse litt på sideskjørtene, så regner med det meste på bilen blir lakkert, før eller siden. På motor har jeg bare skiftet tennplugger, vannpumpe og toppdekselpakninger, så den går som en symaskin, med åpen endetarm Holder på å komplettere å skifte ut en del interiørdetaljer for tiden, da det ser ut som om forrige eier har hatt hele Bergen på fest inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Råtøff bil ! Ble litt nysjerrig da du har link til Prærien Racing, jobbet med Vegard Henden på Ormen Lange -feltet for noen år tilbake. Er det du som er Vegard eller en kompis av han ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Råtøff bil !Ble litt nysjerrig da du har link til Prærien Racing, jobbet med Vegard Henden på Ormen Lange -feltet for noen år tilbake. Er det du som er Vegard eller en kompis av han ? Takker Jeg blir nok lillebror til Vegard Han har sluttet på nordsjøen og startet firma hjemme for reparasjon av alt mulig, mest biler, samt en del maskinarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Råtøff bil !Ble litt nysjerrig da du har link til Prærien Racing, jobbet med Vegard Henden på Ormen Lange -feltet for noen år tilbake. Er det du som er Vegard eller en kompis av han ? Takker Jeg blir nok lillebror til Vegard Han har sluttet på nordsjøen og startet firma hjemme for reparasjon av alt mulig, mest biler, samt en del maskinarbeid Aha, da har du vel bil i blodet tenker jeg Jobbet sammen med han da vi var på oppdrag med å sprenge ut en fjellhylle under vann ved ormen lange. Artig jobb, men etterhvert var det artigere å spille det bilspillet Vegard å de hadde i conteineren deres hehe Du får hilse han fra ROV-piloten der da og si at jeg fortsatt har t-skjorta og klistremerkene fra Prærien Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Råtøff bil !Ble litt nysjerrig da du har link til Prærien Racing, jobbet med Vegard Henden på Ormen Lange -feltet for noen år tilbake. Er det du som er Vegard eller en kompis av han ? Takker Jeg blir nok lillebror til Vegard Han har sluttet på nordsjøen og startet firma hjemme for reparasjon av alt mulig, mest biler, samt en del maskinarbeid Aha, da har du vel bil i blodet tenker jeg Jobbet sammen med han da vi var på oppdrag med å sprenge ut en fjellhylle under vann ved ormen lange. Artig jobb, men etterhvert var det artigere å spille det bilspillet Vegard å de hadde i conteineren deres hehe Du får hilse han fra ROV-piloten der da og si at jeg fortsatt har t-skjorta og klistremerkene fra Prærien Racing Hehe Skal hilse tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Holder på å komplettere å skifte ut en del interiørdetaljer for tiden, da det ser ut som om forrige eier har hatt hele Bergen på fest inni der Ja det er ikke kødd en gang, det var mye fest og div. i den bilen der Godt å høre du tar vare på den Har noen gamle bilder av den, se om jeg kan få lagt dem ut hvis du vil? Fant et av fronten og litt av felgen, da den stod utstillt ved siden av min gamle 7 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Holder på å komplettere å skifte ut en del interiørdetaljer for tiden, da det ser ut som om forrige eier har hatt hele Bergen på fest inni der Ja det er ikke kødd en gang, det var mye fest og div. i den bilen der Godt å høre du tar vare på den Har noen gamle bilder av den, se om jeg kan få lagt dem ut hvis du vil? Fant et av fronten og litt av felgen, da den stod utstillt ved siden av min gamle 7 serie Kjempebra! Legg ut alle bilder du finner Ang fest, så må jo dette være den ultimate festbil bortsett fra IAL da Grom lyd både fra eksos og stereo, samt god plass og komfort+rått utseende Den blir brukt på partyrunde til enhver anledning av meg også, men selfølgelig ikke rasert fordi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Oppdaterer litt med bilder etter polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne320 Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 her er fleire bilder av bilen din,og min gammle vedsiden av:) og ser ut som eg ik er den eneste her på forumet som har hatt den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Kult Ser at den var litt penere i lakken da, så det har jeg tenkt å få gjort noe med etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Får SÅ lyst på E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Der var jo den gammle E38 min også jo, den ved siden av din Husker det treffet på Lagunen i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter_m3E36 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 felgene er enda tilsalgs her i bergen...vet hvem som har de,men er laaangt i fra strøken ja...må nye ringer og div.. kjørte bilen rett før forje eier mistet den...var slakk da ja....kjenner de tre siste eierne her i bergen.... bilen har tapt seg ja,,man kan fort bli fin igjen.,.men må få taki de hjulene som stod på....skal være par bilder på¨nett av bilen da den var nybygget og tonete ruter..niiice da ja..... bilen var nylakket i 2003/04.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 felgene er enda tilsalgs her i bergen...vet hvem som har de,men er laaangt i fra strøken ja...må nye ringer og div..kjørte bilen rett før forje eier mistet den...var slakk da ja....kjenner de tre siste eierne her i bergen.... bilen har tapt seg ja,,man kan fort bli fin igjen.,.men må få taki de hjulene som stod på....skal være par bilder på¨nett av bilen da den var nybygget og tonete ruter..niiice da ja..... bilen var nylakket i 2003/04.... Stemmer! Ser den ikke har så gammel lakk, men det har vært en skadereparasjon på venstre hjulbue bak, så den holder jo på å komme bort nå etter flere år i saltlake..typisk slurv Kan du finne ut pris på felgene da, evnt bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå