matsn Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 vurderer å selge denne her for riktig pris. er som ny. gi fornuftige bud. gir den ikke vekk. http://www.bilstereospesialisten.no/sto ... c2=531&c3= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Hvar har du tenkt deg i pris for denne da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 som skrevet i første post den gies ikke bort og koster nå 10000 på nettet og 11 i butikk og er tilnermet ny. så jeg selger ikke for ingenting for må ikke bli kvitt den. så ved interesse gi seriøse bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 bør da skrive hva du minst skal ha. du vet hva du IKKE selger for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 selger ikke for under 6k ivertfall. da står den pent der den står;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 opp opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 opp opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 opp opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 da regner jeg med ingen er interessert og lar den stå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 byr 2 lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 seriøse bud som sagt. kan kjøpe deg en kjip spiller på biltema for 2 lapper. se link i første post så kan du heller legge inn ett seriøst bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 det var gutten som ikke skjønte seg på en fleip.. ps. du får en bra alpine på eltek til 2000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 hehe joda tar fint en spøk jeg men bare lei useriøse bud og tulle greier. ja det kan godt hende:) jeg vurdere salg av min men gir den ikke vekk som sagt for da står den godt der den står. har ikke brukt for skjerm greiene men står ikke i veien så plager meg ikke hehe men kanskje noen var mer interessert enn meg i sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå