bmw 520i - 97 modell Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Lurer på noen "enkle" ting.. ABS og antispinn lampene har begynt å lyse i dashen på bilen.. Har fått bekreftet av verksted at det er føleren som er gåen.. Vet noen om man kan bytte denne selv og er det vanskelig? Hva må eventuelt til? Airbag lampen lyser også, å dette er også føleren.. Samme gjelder denne.. Kan den byttes selv? Vanskelig? Hva må til? Har en BMW 520i 97modell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 520i - 97 modell Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Ingen som har greie på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Hvis du klarer å bytte bremser, så klarer du nok å bytte abs-sensor også. Jeg har ikke gjort det før, men skal gjøre det snart så satser på at det går greit. Bare å søke etter en DIY på nettet først. Ang. airbag så vet jeg ikke, men jeg tror dette kan være litt mer krevende - men går kanskje an å prøve å slette feilkode først, med carsoft som var nevnt i en annen tråd du skrev i. Det kan jo være at det har vært dårlig kontakt i en ledning/kontakt, f.eks i en under passasjersetet.. Da vil du få feilkode på sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Lurer på noen "enkle" ting..ABS og antispinn lampene har begynt å lyse i dashen på bilen.. Har fått bekreftet av verksted at det er føleren som er gåen.. Vet noen om man kan bytte denne selv og er det vanskelig? Hva må eventuelt til? Airbag lampen lyser også, å dette er også føleren.. Samme gjelder denne.. Kan den byttes selv? Vanskelig? Hva må til? Har en BMW 520i 97modell.. SE HÆR:D http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 520i - 97 modell Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Takk Takk =) Da skal jeg se om jeg/sambo og jeg får byttet dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå