awt Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Har en original BMW Business CD-spiller liggende om noen er interesserte. Selges da jeg har montert original navigasjon i bilen, og kan ikke tenke meg at jeg kommer til å gå tilbake igjen. Har kun dette bildet foreløpig, men kan ta flere om det skulle være av interesse. Har aldri hatt problemer med den, og den spiller ikke MP3-plater såvidt jeg vet. Jeg skal på vårmønstringen på Valle Hovin på lørdag, så om noen som skal dit er interesserte hadde dette forenklet endel ting. Bud ønskes, men hadde håpet på over tusenlappen.
kennetht Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Mulig jeg er interessert i denne, da jeg har en helt lik som masseproduserer hakk i cd'ene mine Fått noen bud?
awt Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Jeg har en som er interessert, men har ikke fått noen bud.
matsn Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 noe bud på denne nå? jeg skal kvitte meg med dvd spiller og vil ha originalt inn. hva går den for ink frakt?
awt Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Ingen bud enda nei. Har ingen hast med å selge, den har allerede ligget her i et halvt år, så jeg håper ihvertfall på det som står i første post. Dette er en god del under det de fleste på Finn.no vil ha, men om de prisene er realistiske er en annen sak.
codex Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Jeg byr 1000,- spenn Kan hente selv, så slipper vi stresset med frakt eventuelt
awt Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 Om ingen byr noe annet før imorgen kl 20.00 er det greit.
awt Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Da har codex vært og hentet denne, så spilleren er solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå