Pelton Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Skjeldent strøken denne. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17215031 Beklager om dette er repost.
Øystein E30 M3 Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Såg jo bra ut den Men at forgje eiger hadde bilen fra han var 68år til han ikke fikk låv å kjøre mer, kan jo ha sine bakdeler da.. Vertfall viss kjøringen hans var i NÆRHETEN av ett par av naboene mine i den aldersgrupppen Men for all del, det er ikke mange 2dørs E30er på markede som aldri har vært herjet med
Fliid Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Ser ut som det er omlakk på panser og bagasjeromslokk og nedover bak skilt. Vitner om tidligere skade. Ser og ut til å at det er tatt rust i enden av kanalen på høyre side (mot forksjerm med andre ord) . Men for all del, ett pent eksemplar.
Leadfoot Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 For mange eiere, for mange kilometer, og for liten motor. Hehe, jeg bare skøyer. Pen bil det Lurer på hva det er som den har "Originalt fra fabrikken , noe som er svært uvanlig på denne årsmodellen."
Lars89 Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Så veldig bra ut. Håper den havner i rette hender Faktisk dønn lik til gamle 316n min bortsett fra standen
Pelton Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 For mange eiere, for mange kilometer, og for liten motor. Hehe, jeg bare skøyer. Pen bil det Lurer på hva det er som den har "Originalt fra fabrikken , noe som er svært uvanlig på denne årsmodellen." Det lurte jeg også på... Kansje han enkelt og greit mener at bilen er original... noe som jo forsåvidt begynner å bli skjeldent. Stili navn ja...
EirikL Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Ser jo ut som en pen bil, men prisen er nok litt stiv. Er vel ikke akkurat den interiørfargen jeg ville ha beholdt;)
Pelton Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 Ser jo ut som en pen bil, men prisen er nok litt stiv. Er vel ikke akkurat den interiørfargen jeg ville ha beholdt;) Nei, er enig i det. Feil farge både innvendig og utvendig. Men er en E30 med lite rust og karosseriskader.
316 Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Jeg har kjøpt en "strøken" E30 av den samme selgeren, som viste seg å være.... Ja, trenger jeg å si noe mer? Jeg hadde i hvertfall sjekket bilen til fingerspissene, noe jeg var dum nok til å la være da jeg kjøpte bilen av han. Virket som han var til å stole på, men hvem er vel det i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå