Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg jo bra ut den :D

Men at forgje eiger hadde bilen fra han var 68år til han ikke fikk låv å kjøre mer, kan jo ha sine bakdeler da.. Vertfall viss kjøringen hans var i NÆRHETEN av ett par av naboene mine i den aldersgrupppen :lol:

Men for all del, det er ikke mange 2dørs E30er på markede som aldri har vært herjet med :P

Skrevet

Ser ut som det er omlakk på panser og bagasjeromslokk og nedover bak skilt. Vitner om tidligere skade. Ser og ut til å at det er tatt rust i enden av kanalen på høyre side (mot forksjerm med andre ord) . Men for all del, ett pent eksemplar.

Skrevet

For mange eiere, for mange kilometer, og for liten motor.

Hehe, jeg bare skøyer. Pen bil det :) Lurer på hva det er som den har "Originalt fra fabrikken , noe som er svært uvanlig på denne årsmodellen."

Skrevet

Så veldig bra ut. Håper den havner i rette hender :wink:

Faktisk dønn lik til gamle 316n min bortsett fra standen :roll:

Skrevet
For mange eiere, for mange kilometer, og for liten motor.

Hehe, jeg bare skøyer. Pen bil det :)Lurer på hva det er som den har "Originalt fra fabrikken , noe som er svært uvanlig på denne årsmodellen."

Det lurte jeg også på... :lol: Kansje han enkelt og greit mener at bilen er original... noe som jo forsåvidt begynner å bli skjeldent.

Stili navn ja...

Skrevet

Ser jo ut som en pen bil, men prisen er nok litt stiv. Er vel ikke akkurat den interiørfargen jeg ville ha beholdt;)

Skrevet
Ser jo ut som en pen bil, men prisen er nok litt stiv. Er vel ikke akkurat den interiørfargen jeg ville ha beholdt;)

Nei, er enig i det. Feil farge både innvendig og utvendig. Men er en E30 med lite rust og karosseriskader. :wink:

Skrevet

Jeg har kjøpt en "strøken" E30 av den samme selgeren, som viste seg å være.... Ja, trenger jeg å si noe mer? Jeg hadde i hvertfall sjekket bilen til fingerspissene, noe jeg var dum nok til å la være da jeg kjøpte bilen av han. Virket som han var til å stole på, men hvem er vel det i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...