ehrnst Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 nei, stille fra de gutta på stajson gitt. godt du får igjen din da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Så sinnsykt kjedelig for deg kompis! Håper virkelig denne saken ordner seg for deg! Keep us updated! Lykke til, Mvh Håvard Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 trur mg dg siter i samme sak, har en e36 m3, mn står regga som 320. står også 320 i.. Dn står hos biltilsynet nå på sjekk mn gammle eieren har vist mye på sitt rulleblad.. så håper dette går bra for dg også Er dette noe biltilsynet har begynt å sjekke alvorlig opp nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen_m3 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 ser vis sånt ut, er jo mange dr ute som har Tusler md Rammenummere.. dm på biltilsynet sa 2 av 3 m3 som var ombyget var faket md Rammenummere vist :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Folk må huske på at man er uskyldig til det motsatte er bevist. Staten kan derfor ikke dømme trådstarter for noe med mindre de har bevis, noe de ikke kommer til å få dersom trådstarter er uskyldig som han påstår. De kan muligens ta fra han bilen, men han kan aldri bli dømt for dokumentfalsk. dersom han har dokumentasjon på at visse deler er montert av han selv, burde han også ha rett til å demontere og beholde disse. De har jo ingenting med forbrytelsen å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 helt sant. du er uskyldig til dem har motbevist deg. det er dem som skal bevise at DU er skyldig.. rådfør deg med en NAF advokat... tipper han har vært borti dette. håper du får bilen din igjen, like hel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Ser ikke poenget i å kontakte noen advokat her før jeg har fått noen konkulusjon fra BT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Ufattelig fortvilende situasjon å være i dette. Har selv vært i dine sko for en del år siden. Politiet kom hjem på døra mi sammen med BT og henta bilen min. Noen hadde faktisk tipsa forsikringsselskap & BT om at ramme nr var skifta. Dette var gjort lenge før jeg kjøpte bilen, så jeg visste selvsagt lite og ingenting. Bilen var "stjålet" i 1997 og jeg kjøpte den i 2003. For å lage en veldig lang historie kort, så tror jeg ikke du vil få igjen bilen din hvis ikke identiteten til den bilen som det er fjernet ramme nr fra kommer til rette. Jeg måtte vente i over 1 år før jeg faktisk måtte kjøpe bilen igjen fra forsirkingselskapet. For en litt mindre sum vel å merke. Jeg var heldig fordi det var enkelt å finne ut hva bil det var blirr byttet ramme nr i. Så da fikk bilen sin org. ramme nr tilbake. Jeg kjøpte en E30 som skulle være 318 ombygd til M3 med M5 maskin, ikke godkjennt. Da den fikk sitt org. ramme nr var den en org. M3 GODKJENNT med M5 maskin. Så noe bra kom ut av det da Anyways.. Jeg måtte gå til advokat og kreve penger fra han som jeg hadde kjøpt bilen av. Det tar laaaang tid å få noen penger der, hvis du er så heldig at du får noe i det hele tatt. Jeg fikk noen av pengen mine igjen, men det skjedde ikke før i 2007. Det tok ca 4-5år før jeg fikk disse pengene. Litt fort å gale skrevet dette, men kan godt ringe meg hvis du vil høre min historie. Send meg PM hvis det er av int Veldig trist dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 det er synd at det er noen som skal øddelege for oss andre føler med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Så utrolig kjip sak. Håper for all del at du får igjen bilen din.Og du slipper å betale for mye evt lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 det ser nå ut til at jeg ikke får bilen tilbake med skilt med mindre bt kan finne ut av hvor karossen kommer fra. finner de ut av det er det muligheter. Virker heller ikke som at de gjør noe for å finne ut av dette så nå sitter jeg å ringer gamle eiere. en av dem er jo synderen. denne personen sitter jo også på nøkkelen for å få saken løst i min favør. jeg ønsker å komme i kontakt med folk som bor i eller i nerheten av følgende steder: råholt maura oslo eidsvoll tvedestrand Om noen vil hjelpe er jeg å treffe på PM eller 93 88 20 52 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Jeg har bodd i Tvedestrand i halve livet mitt og er fortsatt stadig innom der pga familie. Kan du ikke sende meg en PM eller no med hva du lurer på, så kan jeg se om jeg kan hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgsninja Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 det står allerede i kontrakten mellom meg og selger at det bare er solg kaross uten understell, fangere, dører, luke, motor, drivverk, interiør, lykter osv.Der kommer jeg aldri til å gi meg - de delene skal jeg absolutt ha tilbake, er bilen stjålet får da lovens lange arm ta dette med personen som eventuelt stjal kjøretøyet og sveiset rammenummeret. Hva skjer med de delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 uvisst dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 da er bilen tatt hånd om av politiet, noe mer vet jeg ikke. reiser på ferie på onsdag så det blir vel ikke gjort stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå