Gå til innhold

BT har konfiskert bilen min, hva skjer nå?

ehrnst
 Share

Anbefalte innlegg

-Roger-, antageligvis må han saksøke/anmelde forrige eier, som igjen må ta forrige eier hvis det ikke er han heller. Det er nesten sånn det må bli, synderen må jo på et eller annet vis finnes, ellers hadde det vært SINNSYKT lett å "hvitvaske" biler. Kunne fort blitt mye penger utav det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

etter hva jeg skjønner så finnes det kun en måte å få bilen igjen, med skilter.

Det er å finne m3'ens opprinnelige ch.nr og finne ut hva som har skjedd med den. Er den stjålet og forsikringa er blitt utbetalt kan jeg få kjøpe bilen av forsikringsselskapet.

Er bilen tatt inn fra utlandet må jeg mest sansynlig betale en slump penger til tollvesnet.

problemet er at jeg ikke klarer å finne det riktige ch.nr

har sjekka orginalinteriøret og ch.platene jeg vet om, men alt er borte så det ser svart ut.

Lyspunktet er at jeg sitter på terassen i hellas med en duggfrisk heineken og har 31 grader i skyggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært i avhør og har nå status som siktet i en bedragerisak:s. har forklart meg og kommet med den informasjonen jeg har samt hvor fornøyd/misfornøyd jeg var med saksbehandlingen.

de kunne derimot ikke fortelle meg hvordan sjansene var for å få bilen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sånn etter hvert motanmelde politiet for slett arbeid. Da må de enten gå videre med saken bakover i eiere, eller ved ett forlik henlegge saken og du får bilen tilbake. Men ikke la de få deg i vrangstrupen med en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var visst sånn at jeg blei automatisk siktet ved et beslag. dette kan/vil selvfølgelig endre seg. bare håper de ikke henlegger det med en gang da det er flere som bør tas inn til avhør i denne saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har dokumentasjon på at du kjøpte bilen ferdig ombygd hadde jeg ikke vært for redd for strafferepresalier.

Derimot er det på tid å få tak i en advokat og skru opp temp(o)n på denne saken. Etter hva jeg har hørt så har dere gjort bra detektivarbeid i denne saken. Og det er jo sterke indisier mot at det er en viss person som har bygd om bilen (ihvertfall i hans navn)... :?

Tror jeg aldri kommer til å forstå hvor ufattelig brutalt det må være å få rivd øyestenen sin ut av fingerene rett før sesongstart... Kjenner jeg meg selv rett hadde jeg allerede vært i fengsel for å ha forsøkt å ta bilen tilbake med makt :bom

Det skal du virkelig ha cred for, for det er _ikke_ lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er endret på reglene nå, men før var det hvertfall sann att de har ikke lov til å se på andre ting enn det som skal vises i utganspunktet... Om de ser no annet galt enn det som skal vises så kan de ikke ta deg for det før du evt blir stoppet i teknisk...

dette gjelder nå også tar jeg ikke feil. jeg var inne for å godkjenne gass anlegg på chevroleten min og da hadde jeg ikke montert gitter ved vindu bak da dette er en picup og park lyset var feil farge. men hun på BT sa at dette hadde ikke hun noe med siden ho bare skulle godkjenne gassanlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...