Hidlen Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 skal bytte til faceliftlykter på min e39 touring. så lurte jeg på hva synes dere om å kjøpe hella xenon eller uten xenon.. bilen har ikke xenon fra før av og jeg lurer på om jeg gidder å bruke så mye penger på noen lykter.. hva sier dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 har du hatt xenon så går du ikke tilbake for å si det sånn! Men med den prisforskjellen som det er på xenon og non-xenon tror jeg ikke jeg hadde giddi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 men ser jo jævli bra ut da.. men så det greiene med lyktespyling som jeg heller ikke har, har heller ikke lyst å ha det. er det sånn at man er nødt å ha d for å ha xenon eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stroker Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Hella har de peneste lyktene og best kvalitet, men fy svarte for en pris Synes ikke de er verdt det GS har kampanjepriser for tida, de har Depo med Xenon. Usikker på pris, men sikkert minst det halve av Hella, så jeg hadde kjøpt uorginale lamper med Xenon var jeg deg PS! Har akkurat kjøpt med Depo lykter fra GS. De funker fint og for min del var det bare plug and play, men jeg hadde orginal xenon, så slapp billig unna etter som jeg bare kunne flytte over tenner til de nye lampene slik at jeg nå har facelift med xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Har du råd så kjøper du, hehe. Selv hadde jeg Prefacelift Halogen og gikk til Hella Xenon m/nivåjustering og full pakke, betalte vel ca 12 eller 13 000,- husker ikke helt sånn i farten. Var det dyrt? ja, angret jeg? Nei, eller kanskje 10 min etterpå, men når de var på bilen så angret jeg ikke ett sekund. Har litt sånn instilling at man lever bare en gang og etter lønning er det bare 30 dager til neste lønning, den tia går skremmende fort Men bilen blir Nice med vanlige Facelift lykter uten Xenon også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Har du råd så kjøper du, hehe.Selv hadde jeg Prefacelift Halogen og gikk til Hella Xenon m/nivåjustering og full pakke, betalte vel ca 12 eller 13 000,- husker ikke helt sånn i farten. Var det dyrt? ja, angret jeg? Nei, eller kanskje 10 min etterpå, men når de var på bilen så angret jeg ikke ett sekund. Har litt sånn instilling at man lever bare en gang og etter lønning er det bare 30 dager til neste lønning, den tia går skremmende fort Men bilen blir Nice med vanlige Facelift lykter uten Xenon også. Du sier noe der1 hehe 30 dager går faktisk veldig fort.. hmm blir nok full pakke på meg og hehe.. får jo snart ferie penger og så det hjelper jo litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå