eriklepe Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Hadde lett vært med på det, har bare kjørt på bane 1 gang- med e30 for endel år siden. Problemet mitt nå er at banetreffene som regel er på lørdag\søndag, og da jobber jeg hele dagen. Derfor er jeg aldri med på bmwccn sine treff heller.dag Skulle vært arr. banekjøring for oss som har helg mandag og tirsdag MEN, nå har jeg 1 frisøndag tilgode, så bare sett en dato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Nå er det sikkert mange av dere som kansje synst det er litt rart at en jente(og blondy atpåtil) maser sånn om dette..men ikke døm meg på noen måte før dere tar sjansen på å bli kjent med meg.. Jeg er den lille blonde mannen med blå øyne så vi får slarve litt på Rudskogen da vet du, he he pass på så hun ikke tar feil av oss nå da he he jeg er han gamlingen i såfall he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Nå er det sikkert mange av dere som kansje synst det er litt rart at en jente(og blondy atpåtil) maser sånn om dette..men ikke døm meg på noen måte før dere tar sjansen på å bli kjent med meg.. Jeg er den lille blonde mannen med blå øyne så vi får slarve litt på Rudskogen da vet du, he he pass på så hun ikke tar feil av oss nå da he he jeg er han gamlingen i såfall he he Jeg er leken men forsatt eldre enn deg, he he . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Høres ut som ett bra forslag! Vil gjerne ha meg noen runder selv neste gang på banen Har noen gamle sommerfelger som ligger å skriker etter å bli "brukt opp" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Nå er det sikkert mange av dere som kansje synst det er litt rart at en jente(og blondy atpåtil) maser sånn om dette..men ikke døm meg på noen måte før dere tar sjansen på å bli kjent med meg.. Jeg er den lille blonde mannen med blå øyne så vi får slarve litt på Rudskogen da vet du, he he hehe nyydelig det er en avtale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 så fint at dere er med på dette neste banekjøring er jo bmw dagene på rudskogen men så 20 juni på Voss...der kan vi slå til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 så fint at dere er med på dette neste banekjøring er jo bmw dagene på rudskogen men så 20 juni på Voss...der kan vi slå til Kor på voss er dette då?.. Eg kjørte min aller første gang no sist som var på eikås..og begynte til og med helt alene på banen på master drive eller ka det het...glemte alt annet og kjørte på..dette var utrolig gøy.. tok mer og mer av etter runde på runde eg fikk kjørt på siste familiekjøring og dette skal eg fortsette med!.. men forhåpentligvis med en litt billigere og mer sladdevillig bil med tiden Forresten så er eg ikke medlem i BMWccn men er intressert i dette..sku gjerne visst litt mere om det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 så fint at dere er med på dette neste banekjøring er jo bmw dagene på rudskogen men så 20 juni på Voss...der kan vi slå til Kor på voss er dette då?.. Eg kjørte min aller første gang no sist som var på eikås..og begynte til og med helt alene på banen på master drive eller ka det het...glemte alt annet og kjørte på..dette var utrolig gøy.. tok mer og mer av etter runde på runde eg fikk kjørt på siste familiekjøring og dette skal eg fortsette med!.. men forhåpentligvis med en litt billigere og mer sladdevillig bil med tiden Forresten så er eg ikke medlem i BMWccn men er intressert i dette..sku gjerne visst litt mere om det ? så kjekt da bra du likte det. er naf sin øvingsbane rett utenfor Voss...kart kommer på bmwccn hordaland.no når det nermer seg.. jeg følger også opp denne tråden når tiden kommer.. på hjemmesiden finner du all info ang innmelding http://www.bmwccn.no/nor/kapittel4/prof ... elding.htm .men kort fortalt så koster det 450,- året for å være medlem,da får du medlemsbladet Fahrfreude 4 ganger i året(et blad som faktisk er av meget god kvalitet) du får delta på bane treffene der vi leier banen og ikke mindst treffe MASSE andre koselige og kunnskapsrike mennesker...vi har det skikkelig gøy sammen og folk stiller altid opp for å hjelpe..om det er noe teknisk du lurer på ,deler du trenger osv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Okei...ja men dette hørtes bra ut.. då tror eg at eg skal hive meg på dette! for det blir uten tvil BMW i fremtiden.. og klubben virker veldig seriøs og skikkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Se her ja Sylvia... Ble jo bra respons jo oppi en 6-7 stk bare på denne tråden? Jeg skal hive meg med neste kjøring jeg og... Har på følingen at NAF glattkjøringsbanen på Voss er ennå noen hakk mindre enn Eikås... og da må man evnt vente til august neste gang... Kunne ikke arrangert en crusing til rogaland da? Og et par runder på bane der? Må si jeg synes det er kjempeflott at du tar iniativet til nybegynnerheat! Stoooort pluss fra en av de "nervøse" på sidelinjen som finner på mange unnskyldninger for å utsette banekjøringen til neste gang... eller gangen etter........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Hørtes flott ut dette. Har lenge hatt lyst til å kjøre på bane, men har ein tung fem serie uten nåke særlig motor og ingen erfaring med banekjøring, så har ikkje vore nåke meir enn tilskuar på tilstelningane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Hørtes flott ut dette. Har lenge hatt lyst til å kjøre på bane, men har ein tung fem serie uten nåke særlig motor og ingen erfaring med banekjøring, så har ikkje vore nåke meir enn tilskuar på tilstelningane.jeg synst/håper at alle prøver seg uansett om det er en 316 eller en m3 e30 eller 7 serie...for man lærer bilen sin å kjenne på en helt annen måte uansett og ikke mindst det ER skikkelig kjekt å kjøre på banene,det blir en helt annen kjøreoplevelse enn på veiene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Ja banekjøring er skikkelig gøy, synd dekkene blir så fort slitt. Jeg filmet litt, la ut en tråd her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1174982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Se der ja... Sylvia i støtet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Se der ja... Sylvia i støtet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå