BMWPower Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Jeg kan stille opp som instruktør på Eikås og vise alle hvor man IKKE skal drifte Bra tiltak Sylvia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Jeg kan stille opp som instruktør på Eikås og vise alle hvor man IKKE skal drifte Bra tiltak Sylvia alvorlig ment? flere av nybegynnerene som kunne tenkt seg noen råd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Jeg kan stille opp som instruktør på Eikås og vise alle hvor man IKKE skal drifte Sån ca her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Åååh... det var HAN det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 He he... men den der var jo en kjip miss ...du KAN kjøre, så sikkert mange som vil lære av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Er Voss 20.juni det neste banetreffet som blir arrangert for BMW`er da? Lenge å vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Lenge å vente enig med den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 lokalt er det nok desverre det...er så mange andre klubber som også leier banene.. alternativt er bmw dagene på rudskogen 6-7 juni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Jeg kan stille opp som instruktør på Eikås og vise alle hvor man IKKE skal drifte Sån ca her? That would be the spot yes Shit happens, skal heller se mer nøye etter hva som står noen cm innpå gresset før jeg ligger så bredt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z4///M Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Dette hørtes genialt ut:-) Jeg vil helt klart bli med på noe slikt dersom tidspunktet passer. Om jeg kjører sammen med mer drevne førere ender jeg bare med å henge meg på bilen forran å ikke være noen sinke, og drar rett ut av første og beste sving;-) Mye bedre med et litt roligere heat, og litt mer "tumleplass" for oss med masse lyst og lite skils;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Dette hørtes genialt ut:-) Jeg vil helt klart bli med på noe slikt dersom tidspunktet passer. Om jeg kjører sammen med mer drevne førere ender jeg bare med å henge meg på bilen forran å ikke være noen sinke, og drar rett ut av første og beste sving;-) Mye bedre med et litt roligere heat, og litt mer "tumleplass" for oss med masse lyst og lite skils;-) kuult.. vi SKAL ha dette fremover nå og jeg skal ta det rooolig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Kortid er neste banekjøring då? og kor er den? Er det forresten flere treff/banekjøringer på rudskogen i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Ja, er det planlagt noe mer banekjøring på Eikås/Voss i regi av Bimmers/BMWCCN/andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Ja, er det planlagt noe mer banekjøring på Eikås/Voss i regi av Bimmers/BMWCCN/andre? Mener jeg har lest at det er bmwccn-treff på eikås søndag 16.Aug!? Med noe cup greier, men om det er kjøring for alle vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Heia folkens,har vært på ferie i 1 mnd ...banakjøringen på søndag er desverre avlyst og utsatt til 6/9..det er som altid kun for medlemmer av bmwccn hordaland (kjøring på banen) ellers er det gratis og åpent for alle som vil komme å se på det jeg sitter å gleder meg stort til nå er bmw dagene på Våler 11 -13 september...var nede i fjor og det er DØDSKUULT for en bmw entusiast...hele elverum fylt opp med feite bmw (står parkert i hele byen) feste/sosialisere/kjøring på våler banen lørdag og søndag...bmw bankett på lørdagen med KANON god mat og utlodning (kremt..fest) bestilte meg hotell på mandag jiiiippi... årets begivenhet for meg ivertfall.. ps..ikke mer enn 1 gang i året det er bmw dager på rudskogen nei,den er i mai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå