Gå til innhold

ang banekjøring BMWCCN HORDALAND!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan stille opp som instruktør på Eikås og vise alle hvor man IKKE skal drifte :lol:

Sån ca her?

iaq0wz1rhml0o1yszgaz.jpg

That would be the spot yes :lol: Shit happens, skal heller se mer nøye etter hva som står noen cm innpå gresset før jeg ligger så bredt igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Dette hørtes genialt ut:-) Jeg vil helt klart bli med på noe slikt dersom tidspunktet passer.

Om jeg kjører sammen med mer drevne førere ender jeg bare med å henge meg på bilen forran å ikke være noen sinke, og drar rett ut av første og beste sving;-)

Mye bedre med et litt roligere heat, og litt mer "tumleplass" for oss med masse lyst og lite skils;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes genialt ut:-) Jeg vil helt klart bli med på noe slikt dersom tidspunktet passer.

Om jeg kjører sammen med mer drevne førere ender jeg bare med å henge meg på bilen forran å ikke være noen sinke, og drar rett ut av første og beste sving;-)

Mye bedre med et litt roligere heat, og litt mer "tumleplass" for oss med masse lyst og lite skils;-)

kuult.. vi SKAL ha dette fremover nå og jeg skal ta det rooolig :oops::wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Heia folkens,har vært på ferie i 1 mnd ...banakjøringen på søndag er desverre avlyst og utsatt til 6/9..det er som altid kun for medlemmer av bmwccn hordaland (kjøring på banen) ellers er det gratis og åpent for alle som vil komme å se på :wink: det jeg sitter å gleder meg stort til nå er bmw dagene på Våler 11 -13 september...var nede i fjor og det er DØDSKUULT for en bmw entusiast...hele elverum fylt opp med feite bmw (står parkert i hele byen) feste/sosialisere/kjøring på våler banen lørdag og søndag...bmw bankett på lørdagen med KANON god mat og utlodning (kremt..fest) bestilte meg hotell på mandag jiiiippi... årets begivenhet for meg ivertfall.. :D ps..ikke mer enn 1 gang i året det er bmw dager på rudskogen nei,den er i mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...