bbmw Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 1988 E30 M3 Europameister 88 Celebration. Totalt restaurert 2009. Hellakkering og bytting av de meste! Nytt i 2010 * BBS RS 061 8x16 med toyo proxes 225/40-17 (Under arbeid) * Ny frontrute med grønn stipe * Ny stereo Clarion CZ-500 + Rockford Fosgate frontsett * Diverse under panseret (vannekspansjonstank m.m.) * Nye fremskjermer uten blinklyshull lakkert og montert * Lakkering av toppdeksel og innsugsboks i bilens farge montert * Opplakkering av fremseter i original Silver Nappa (Ikke gjort ennå) * Svidd gummi siden oppstart "Check" Det skiftes stadig vekk deler, men er nå svææært kjørbar stand
bbmw Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Hva står europameister for? En spesialutgave som ble kalt Europa Meister 88 Celebration, og ble signert av Roberto Ravaglia etter hans M3-seier i European Touring Car Championship i 1988. Alle detaljer som på M3 bortsett fra: Motor: Kom bare med 195 HK motor med katalysator. Interiør: skinn innredning og skinn seter. Produsert 148 stk totalt
StianA Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 grattis med ny fin bil, så ut som denne blir bra da rusten forsvinner og bilen får ny lakk dette skal i hvertfall jeg følge med på
OverKill Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Rust på de ''vanlige'' stedene det der ja. Håper du tar ut gulvteppet inni og, pleier å være hull ved gasspedalen og i torpedoveggen ved sparkepanelene. Det her blir nok en nydelig bil!
OAF Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Gratulerer med fin e30 M3! Såg jo ganske fin ut på bildene,men visst jeg hadde funnet så grov rust på den,so ville jeg ha tatt ut interiøret å sjekket dørken...rundt gasspedalen,fremme i hjørner(fotbrønner) jekkfester lurt mens du først holder på...helt vanlig med rust på desse plassene. Sånne flotte e30 m3 fortjener skikkelig pleie
OAF Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Rust på de ''vanlige'' stedene det der ja. Håper du tar ut gulvteppet inni og, pleier å være hull ved gasspedalen og i torpedoveggen ved sparkepanelene.Det her blir nok en nydelig bil! hehe.. litt før mej du der.
OverKill Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Rust på de ''vanlige'' stedene det der ja. Håper du tar ut gulvteppet inni og, pleier å være hull ved gasspedalen og i torpedoveggen ved sparkepanelene.Det her blir nok en nydelig bil! hehe.. litt før mej du der. Hehe...
EirikL Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Nesten umulig å trå feil med E30 M3. Grattis med den ultimate M-bil i mine øyne. Flott farge (som jeg håper du beholder) og lekre felger, som jeg også håper du beholder
bbmw Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Rust på de ''vanlige'' stedene det der ja. Håper du tar ut gulvteppet inni og, pleier å være hull ved gasspedalen og i torpedoveggen ved sparkepanelene.Det her blir nok en nydelig bil! Eg har ikke fått lagt ut alle bildene ennå, men bilen er helt ribbet inni, kun dashbordet som står igjen Blir pusset ned og lakket all rust eg finner!
bbmw Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Nesten umulig å trå feil med E30 M3. Grattis med den ultimate M-bil i mine øyne. Flott farge (som jeg håper du beholder) og lekre felger, som jeg også håper du beholder Takk takk Jeg skal beholde fargen (som er den eneste europameister utgavene kom med)! Etter planen skal den opplakkes utvendig i neste uke. Når det gjelder felgene blir de nok beholdt og omlakkert samme farge også. Står ovenfor en liten utfordring da ene bakdekket var punktert og felgen blitt skjev etter å ha stått lenge på felgen. Men jeg tror denne skal bli bra! Skal få all min pleie
bbmw Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Har fått glassblåst endel utvendig idag, skal blåse litt til imorgen så blir det jobbing med rusthullet i batteriboksen frem til lakkering. Slenger ut flere bilder til kvelden
helgeb Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 fy faen. sikle sikle. denne må du ta vare på!! håper å få se denne på treff når den er klar, stå på med arbeidet på bilen og behold den mest mulig original, et klenodie av en bil spør du meg
sierracossie Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Godt å se at det er flere som nettopp har kjøpt seg en e30 m3. Godt at du skal få den "opp å gå" igjen. Disse bilene kommer bare til å stige i verdi.
jon///M Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 gratulerer med en flott m3. er det mange europameister utgaver i norge? jeg vet ivertfall av en utenom denne her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå