bbmw Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 Hørres bra ut Trur Petter e heima i heljo, så kan spørra fint om han skrelle av mitt svinghjul litt og Veit ikkje kor lange tid da tar eg? Betalte idag. "Airmail with insurance" hette frakten og kosta 94 dollhairs! Så blir da nye bærearma og litt sånn snacks. Treff på Amanda i løpet av heljo og
leif harald Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 kl 3 på amanda på søndag 6. E barra streetmeet men håpe d blir litt bilar
bbmw Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 Da veit me at du gidde eg og du ska på treff! Ikkje vær redd Leif Harald, me stille
bbmw Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Skrevet Juni 19, 2010 Her et lite bilde fra Bremsing / M3 treff i Kvinnherad idag Øystein M3 kommer nok med bedre bilder etterhvert! Resultatet ble 163 hk på hjula i 5. gir. Men bilen går på for feit blanding, så luftmengdemåler eller lambdasonde er trolig ødelagt. Dette skal kunne gi 167hk på hjula om alt er som det skal. Har lagt ut en topic i teknisk angående motor/vann trøbbel, takker for all hjelp der! viewtopic.php?f=1&t=157171
Torek Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Til salgs igjen denne nå H.B.O. 250k (jeg kjenner IKKE selger) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32521656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå