bbmw Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Skrevet Juni 23, 2009 Då fekk eg gjort nåke idag også gitt Før og etter vask av varmeskjold til eksos. Skal si det gjorde seg! Montert! Slik såg gulvet ut etter vask og behandling med rustkiller Og slik ble det med et strøk Epoxy 2 komponents grunning epoxyen blei fint. knall stoff! Grunnet også hvor eg har sveiset fremme Grunning på baksiden av nye bakplaten og sveiseskjøten på batterikassen Og så litt fleire bilder av bilen Blir nok tectylering av bilen imorgen og montering av eksos. Så er det bare å glede seg til oppstart (har ikke hatt mere enn 4000omdr på den ennå)
helgeb Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 dette blir nok dritbra, misunner deg virkelig dette klenodiet der må jeg si, vokser ikke på trær akkurat disse
bbmw Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 Jo takkar så masse Har funnet meg ein kjekke bil! Her er nåken oppdateringar. Er ikkje så flinke til å ta med kamera ut i garasjen. Og så har det vært eindel feriering og no. Så ting tar tid. Måtte montere fangerene idag, var helt desperat, måtte se bilen i sin helhet. Venter fortsatt på noe plastik skjermer som skal være inne i hjulbuene før eg monterer skjermene fremme. koed koed koed Bilder og Filmsnutt: For første gang siden lakkering på hjul ut av garasjen! Blank og fin. Ikkje eingong vaska Her montere eg nytt teppe. Trong litt tilpassing ja, tok litt tid! Ny gasspedal (Som skal brukes flittig =D) Montert! Og så ein liten filmsnutt av oppstart etter lenge stillestående siden tidlig i mai http://www.bjahal.no/m3/0207/CIMG2515.MOV Får unnskylde lydkvaliteten, det er fotokamera mitt Blir ei uke på ferie fra og med lørdag. Så skjer nok lite. Håper på å ferdigstille bilen uken etter. Avhenging av hvor kjappt koed kan levere deler Det tar sin tid!
Dan327t Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Henta du denne hos en som heter Roar her i Holmestrand?
bbmw Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 Stemmer det Har gjort eindel med den siden den gang..
Dan327t Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 bra, holdt på å ta den selv bare for samvittighetens skyld.
bbmw Skrevet August 12, 2009 Forfatter Skrevet August 12, 2009 Jada skjer ting i garasjen, men desverre er eg treig med oppdateringene på nettet Her kommer endel bilder. Fått gjort ein heil masse! Her var den lille oljelekkasjen som eg hadde på motoren, svettet litt fra oljefilter "modulen". Så den ble demontert slipt over pakningsflaten, skiftet innmat i overtrykksventilen og montert igjen. Nye filter blei innkjøpt, nå montert Demontering, vask og pakningsskifte på innsuget Alle tre reimane blei skifta til nye. Deilig å bli kvitt kvinelyden fra de gamle morkne Montert med nye pakninger, oljefilter osv.. Bakstillinga på vei ned. Måtte terses ned (satt noe helt jevli!!). Ombytte til powerflex all over Gammel og ny hardykobling! Powerflex kommer på plass omsider! Legg merke til probanbrenneren i bakgrunnen, den har blitt flittig brukt Originale foringer vs powerflex. Håper de nye er verdt alt strevet!! Laget min egen etterligning av turner-motorsports bunnpanne "baffle kit". En liten titt opp i motorblokken I arbeid Et av dagens siste bilder. Nå er alt montert, men desverre rett før eg hadde skrudd sammen alt la eg merke til at innsugsbelgen var revnet på baksiden Så det ble ikke oppstart etter sammenskruing. Men eg fikk til stor glede gjort meg ferdig med bakstillingen komplett med powerflex. Nå er den 90% montert! Morgendagen vil bli montering av fjærer, skifte diff olje og montere mellomakslingen tenker eg. Så fikk eg en ny pakke fra koed idag med mye snacks Flere bilder og updates følger snart!
bbmw Skrevet August 12, 2009 Forfatter Skrevet August 12, 2009 Så en liten update. Kjekk bruksbil eg har anskaffet meg denne mnd: 1990 316 Coupe Alpeinweiss II 135.000km på telleren. Rustfri og ellers meget bra! Kjøpte den vell litt med tanke på det store potensialet med så strøkent karosseri. Selv om den ikke skremmer vettet av folk med 100hk sånn den står nå
Stian_B Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 2 pene e30 du har.... blir du å se på våler treffet med bmwccn?
bbmw Skrevet August 15, 2009 Forfatter Skrevet August 15, 2009 2 pene e30 du har.... blir du å se på våler treffet med bmwccn? Dersom økonomien holder mål er det planlagt å møte på våler ja Skal kjøre sammen med larsen-racing.
bjørnm3 Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 hei.pen bil du har har eit spørsmål:hva slags golv trekk er de du har hat i? med at de trengte modifikasjon?? Bjørn
bbmw Skrevet August 15, 2009 Forfatter Skrevet August 15, 2009 Kjekt med S14 og fin E30 Indeed! Glede meg te å få brukt den no. Venter på noen støttestag bak, clips til skjørtene, innsugsbelg og litt gummi til nye 10" felgene Satse på at eu kontrollen liker Eisenmann effektanlegg istedet for twin catalysator
bbmw Skrevet August 15, 2009 Forfatter Skrevet August 15, 2009 hei.pen bil du har har eit spørsmål:hva slags golv trekk er de du har hat i? med at de trengte modifikasjon??Bjørn Har vell ikke modifisert noe, bare skjært til de delene som måtte av for å få det på plass. Er standard e30 teppe, mørkeste typen du får. Gulvtæppe -sort- www14654 NOK 3.816,251 Tæppe, lodret bag www14655 NOK 717,501 fra koed.no. Meget fornøyd med dette teppet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå