OAF Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Nydelig bil!! Det blir å kjøpe meg en e30 M3 igjen når pengene strekker til ja.....
SofaKingFresh Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Kjenner suget etter å få meg en E30 M3 så fort jeg bare kan ja Nydelig bil! Bra du tar så godt vare på den som du gjør.
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Er det når du tar av sideskjørtene disse klipsene ryker? Jeg skal av med diverse plast på min i vinter! Er det noen triks for å ødlegge minst mulig ? Flott bil btw!! E30 M3 er tingen vettu
M3 Yngve Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Tusen takk for clips tips. Hadde noen ligende, men kjøpte 20 stk jeg også.
bbmw Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 Er det når du tar av sideskjørtene disse klipsene ryker? Jeg skal av med diverse plast på min i vinter! Er det noen triks for å ødlegge minst mulig ? Flott bil btw!! E30 M3 er tingen vettu Hei Øystein! Når eg kjøpte bilen så var det ikke mange clips på sideskjørtene som var på Så eg skiftet uansett ut alle festene på sideskjørtene.. Men eg trur ikke du trenger å ødelegge clipsene dersom du demonterer. Men er du glad i bilen din så kjøper du 14stk * 13kr med nye clips
bbmw Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 Nydelig bil!! Det blir å kjøpe meg en e30 M3 igjen når pengene strekker til ja..... Kjenner suget etter å få meg en E30 M3 så fort jeg bare kan ja Nydelig bil! Bra du tar så godt vare på den som du gjør. Takk takk Er meget fornøyd selv om dagene! Bare synd eg brukte hele sesongen i år på å gjøre den klar. Men gjett om eg er klar for neste sesong E30 M3
leif harald Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 Takk takk Er meget fornøyd selv om dagene! Bare synd eg brukte hele sesongen i år på å gjøre den klar. Men gjett om eg er klar for neste sesong Blir det noe nye updates i vinter da eller?
G-RACING Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 Igjenn, kjempeflott bil! Kom en pakke med 20 klips og propper til med igår også, flott du tipset om dette! Lykke til videre med bilen!
E30_Dale Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 Denne er meget pen! Hvilken farge? Nydelig btw:-)
bbmw Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 Takk takk Er meget fornøyd selv om dagene! Bare synd eg brukte hele sesongen i år på å gjøre den klar. Men gjett om eg er klar for neste sesong Blir det noe nye updates i vinter da eller? - BBS RS 061 16x8 ET20 225/40-17 (litt usikker på dekkdimmensjon i forhold til strekk , men det blir blir toyo proxes) - Lakkert toppdeksel og innsugsboks i bilens farge - Nye fremfangere uten blinklyshull - Nylakkerte forseter i original farge (Nedslipet, "sparklet" og grunnet/lakket) - Endel småting som blinklysreele, antenne vippen på taket, kjedestrammer osv... + Mye kos og vask i løpet av vinteren Planer før sesongen - Ny vann ekspansjonstank - KN Filter og overgang (kvitte seg med den jevla store originalboksen! hehe ) - Lett soting av ruter (Proffsoting fra Riis Bilglass) ++++
bbmw Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Flott M3 du har Mange takk og takk det samme Gleder meg stort til sesongen no!!
bbmw Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 Siden har har så god tid har eg fått bestillt masse nye deler på nettet, nå som eg jobber nattskift - BBS RS 061 kommet i hus, men har ikke fått begynt på disse. Så det blir Azev felgene til eg får kommet i gang! - Toppdeksel, innsugsboks og nye fremskjermer uten blinkers hull ligger å venter på meg ferdig lakket til eg kommer hjem! - Bestillt masse nye deler hos koed, mesteparten plastikk og elektronikk. - Har ikke fått levert inn setene til omlakkering, håper å få gjort det i løpet av mai/juni. - KN filter og overgang skal bestilles snarest! Litt gøy nå som det nermer seg mai og feriepenger. Så eg får kose litt med gamle ///M'n Får bare håpe tiden strekker til at eg får gjort den 100% klar. Ny arbeidsgiver og trolig mye arbeid venter i starten av mai måned. Arbeid + eksamen + m3 = ?!
bbmw Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 Denne er meget pen! Hvilken farge? Nydelig btw:-) Sorry Dale, glemte deg helt av Fargen er 250 Macaoblue Metallic
bbmw Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 Til BBS RS'ene blir det bestillt nye senterkopper av den lave typen, helt nye og høyglanspolerte. Men så lurer eg på hva folket synes om farge på eikene.. Er veldig i stuss på om eg skal velge sølv/grå eller gull?? Ser gull tar seg veldig bra ut på felgene til Stramvaier, som også har en mørk farget bil. Men de er jo noe større en mine 16" tommere, så det vil vell ikke bli helt det samme. Hva sier publikum? BBS RS 061 (Slik som de eg har)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå