Gå til innhold

BMW M3 Europameister88 - Updates side 9

Anbefalte innlegg

Skrevet
Strøken bil!! kjørte forbi deg i dag i dn tunnelen dr me bømlo eller stord eller hva det heter :D Med en e39, men så gikk det ikke så lang tid før du føyk forbi meg igjen :P

Det var deg ja :D Eg har litt respekt for "annleggsarbeids fartsgrense" ser du [-X

Men klara ikkje å holda meg i 80-sono :D

Var i haugesund å henta høytalarane og greenfilter.

Er forresten MEGET fornøyd med Rockford Frontsettet, anbefalest på det varmeste kombinert med Clarion CZ-500 :P

Storkoser meg med skilt fortiden, anbefalest 8)

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er forresten veldig missfornøyd med Greenfilter så langt, dere kan lese mer på Teknisk forumet..

Her kommer litt bilder :D Veldig dårlig kvalitet, må snart få en fotograf med skikkelig speilrefleks få slippe til :P

Bilen på jobb

IMG_0253.jpg

IMG_0234.jpg

Gamle viskerne

IMG_0257.jpg

FØR

IMG_0258.jpg

ETTER :)

IMG_0260.jpg

Stemningsbilde på parkeringsplassen :)

IMG_0267.jpg

Dette var bare noe av mye som er blitt skiftet siste uken.

Fikk blandt annet helt ny rute hos Riis Bilglass idag :)

Kommer bilde av stereo og forhåpentligvis greenfilter montert snart!

Skrevet
Strøken bil!! kjørte forbi deg i dag i dn tunnelen dr me bømlo eller stord eller hva det heter :D Med en e39, men så gikk det ikke så lang tid før du føyk forbi meg igjen :P

Det var deg ja :D Eg har litt respekt for "annleggsarbeids fartsgrense" ser du [-X

Men klara ikkje å holda meg i 80-sono :D

Var i haugesund å henta høytalarane og greenfilter.

Er forresten MEGET fornøyd med Rockford Frontsettet, anbefalest på det varmeste kombinert med Clarion CZ-500 :P

Storkoser meg med skilt fortiden, anbefalest 8)

Hehe jepp det var meg. storkoser deg med skilt ja ikke skilter. Hadde ikke noe skilt bak når jeg kjørte bak deg hvertfall. trodde det var larsen racing som var ute å prøfte sin jeg så måtte kjøreforbi å se om det var han men det var det jo ikke :P

Skrevet

Han har ikke skilt bak for han har bytta bakplata og vil ikke borre hull i den, er noe magnet prosjekt på gang med det skiltet :P

Men du Leif, nå er jeg fargeblind selv, men jeg ser forskjell på min og Bbmw sin farge hvertfall ;) Min ligner jo på den du hadde på "M3" en du laga.

Skrevet

Er ikke så lett å se hva farge bilen er i bunn av tunnelen :P

Så bare en m3 uten skilt så tenkte på at du var ute å prøfte din før du hadde henta skilta. blank var den også så jeg viste ikke :)

Skrevet

Blank og fin er babyen min vettu :)

Fikk seg et nytt fremdekk idag, så merkelig nok var hull i siden på etter 400km :evil:

No har eg nettopp tatt en trist avgjørelse. Eg reiser desverre ikke til Bud på GS Treff med M3'n.

Takket være transport streiken klarer ikke GS å levere deler til radiatorviften i tide :(

Men eg lover å komme sterkt tilbake i utover sesongen! :D

Med radiatorvifte som går, ny Gripforce F1 Stage 2 clutch (Bestillt :) ) og kanskje BBS RS m/ slicks (Fikk en rå pris av Rostrup dekk idag på slicks :P)

Skrevet
Han har ikke skilt bak for han har bytta bakplata og vil ikke borre hull i den, er noe magnet prosjekt på gang med det skiltet :P

Men du Leif, nå er jeg fargeblind selv, men jeg ser forskjell på min og Bbmw sin farge hvertfall ;) Min ligner jo på den du hadde på "M3" en du laga.

Hehe, tør jeg foreslå borelås? :lol:

Skrevet

Hehe, tør jeg foreslå borelås? :lol:

Det blir nok desverre borrelås, da eg ikke har fått anskaffet magneter som var kraftig nok..

Hva dekk du fikk bra pris på da? kansje du får enda bedre pris om jeg også slenger meg på?

Det er Federal Racing Slicks (også godkjent for gatebruk). Samme dekka som de bruker på alle utleie bilene på rudskogen.

Du har pm :D

er bilen i bergen no eller? ka du måtte betale for slicks da? merke osv?

Heisann! Bilen er i Bergen vettu :P Har ikke kjøpt slicks ennå. Er snakk om Federal Racing Slicks.

Sender deg pm på pris!

Mener det var dette dekket, men litt usikker skal få sjekket det opp eventuellt

Federal FZ-202

091019150954_FZ202.jpg

http://www.federaltire.com/en/html/pdet ... ne=5&ID=43

Skrevet
Bruke dobbelsidig tape fra 3M på å feste skiltet. Sitter som fjell.. ;-)Nice car. :-)

Takker for komplement Stian :) Vurderte dobbelsidig teip, men eg tenker å ta av skiltene til høsten/vinter.

Så da er borrelås tingen. Så er det veldig greit å kunne ta det av når eg vasker bilen også, så eg får vasket over alt :D

Skrevet

Litt oppdateringer i helgen. Ble ikke Bud og GSBildeler desverre på grunn av høy temperatur i motor.

Så eg røsket ut endel og fikset opp i ting i helgen får en si :D

Nytt feste på frontfanger passasjerside

IMG_0272.jpg

Ribbet front, radiator og aircondition anlegget

IMG_0274.jpg

IMG_0275.jpg

IMG_0276.jpg

Tror ikke gamle viften var mye futt i. Byttet motstanden eg fikk av GSBildeler, men til ingen nytte desverre.

Den har nok sett sine beste dager, så i helgen monterte eg inn en ny kraftigere vifte :)

IMG_0277.jpg

Radiatoren ble spylt og blåst gjennom utvendig/innvendig. Såg meget bra ut.

IMG_0278.jpg

Skiftet til ny kjedestrammer "repkit"

IMG_0283.jpg

Ny vifte montert. 2500 m3 i timen :D

IMG_0286.jpg

IMG_0287.jpg

Bilder fra "Right On" treff i Haugesund idag. Var desverre AMcar treff, noe eg ikke visste før eg møtte opp :P hihi!

IMG_0288.jpg

Så dukker det kanskje opp noen bilder fra søndagens bimmers treff i Bergen, visst sladjan får lagt ut noen :)

Skrevet

Håper du får den til helga da! Jeg har et svinghjul liggende som jeg kunne fått maskinert så er det bare til å smokke det rett på. Kan kanskje vere med å skru i helga om du får den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...