bbmw Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 Strøken bil!! kjørte forbi deg i dag i dn tunnelen dr me bømlo eller stord eller hva det heter Med en e39, men så gikk det ikke så lang tid før du føyk forbi meg igjen Det var deg ja Eg har litt respekt for "annleggsarbeids fartsgrense" ser du Men klara ikkje å holda meg i 80-sono Var i haugesund å henta høytalarane og greenfilter. Er forresten MEGET fornøyd med Rockford Frontsettet, anbefalest på det varmeste kombinert med Clarion CZ-500 Storkoser meg med skilt fortiden, anbefalest
bbmw Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 Er forresten veldig missfornøyd med Greenfilter så langt, dere kan lese mer på Teknisk forumet.. Her kommer litt bilder Veldig dårlig kvalitet, må snart få en fotograf med skikkelig speilrefleks få slippe til Bilen på jobb Gamle viskerne FØR ETTER Stemningsbilde på parkeringsplassen Dette var bare noe av mye som er blitt skiftet siste uken. Fikk blandt annet helt ny rute hos Riis Bilglass idag Kommer bilde av stereo og forhåpentligvis greenfilter montert snart!
leif harald Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Strøken bil!! kjørte forbi deg i dag i dn tunnelen dr me bømlo eller stord eller hva det heter Med en e39, men så gikk det ikke så lang tid før du føyk forbi meg igjen Det var deg ja Eg har litt respekt for "annleggsarbeids fartsgrense" ser du Men klara ikkje å holda meg i 80-sono Var i haugesund å henta høytalarane og greenfilter. Er forresten MEGET fornøyd med Rockford Frontsettet, anbefalest på det varmeste kombinert med Clarion CZ-500 Storkoser meg med skilt fortiden, anbefalest Hehe jepp det var meg. storkoser deg med skilt ja ikke skilter. Hadde ikke noe skilt bak når jeg kjørte bak deg hvertfall. trodde det var larsen racing som var ute å prøfte sin jeg så måtte kjøreforbi å se om det var han men det var det jo ikke
SSM Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Han har ikke skilt bak for han har bytta bakplata og vil ikke borre hull i den, er noe magnet prosjekt på gang med det skiltet Men du Leif, nå er jeg fargeblind selv, men jeg ser forskjell på min og Bbmw sin farge hvertfall Min ligner jo på den du hadde på "M3" en du laga.
leif harald Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Er ikke så lett å se hva farge bilen er i bunn av tunnelen Så bare en m3 uten skilt så tenkte på at du var ute å prøfte din før du hadde henta skilta. blank var den også så jeg viste ikke
bbmw Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 Blank og fin er babyen min vettu Fikk seg et nytt fremdekk idag, så merkelig nok var hull i siden på etter 400km No har eg nettopp tatt en trist avgjørelse. Eg reiser desverre ikke til Bud på GS Treff med M3'n. Takket være transport streiken klarer ikke GS å levere deler til radiatorviften i tide Men eg lover å komme sterkt tilbake i utover sesongen! Med radiatorvifte som går, ny Gripforce F1 Stage 2 clutch (Bestillt ) og kanskje BBS RS m/ slicks (Fikk en rå pris av Rostrup dekk idag på slicks )
leif harald Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Hva dekk du fikk bra pris på da? kansje du får enda bedre pris om jeg også slenger meg på?
Springsteen Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Han har ikke skilt bak for han har bytta bakplata og vil ikke borre hull i den, er noe magnet prosjekt på gang med det skiltet Men du Leif, nå er jeg fargeblind selv, men jeg ser forskjell på min og Bbmw sin farge hvertfall Min ligner jo på den du hadde på "M3" en du laga. Hehe, tør jeg foreslå borelås?
///MPower Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 er bilen i bergen no eller? ka du måtte betale for slicks da? merke osv?
bbmw Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 Han har ikke skilt bak for han har bytta bakplata og vil ikke borre hull i den, er noe magnet prosjekt på gang med det skiltet Men du Leif, nå er jeg fargeblind selv, men jeg ser forskjell på min og Bbmw sin farge hvertfall Min ligner jo på den du hadde på "M3" en du laga. Hehe, tør jeg foreslå borelås? Det blir nok desverre borrelås, da eg ikke har fått anskaffet magneter som var kraftig nok.. Hva dekk du fikk bra pris på da? kansje du får enda bedre pris om jeg også slenger meg på? Det er Federal Racing Slicks (også godkjent for gatebruk). Samme dekka som de bruker på alle utleie bilene på rudskogen. Du har pm er bilen i bergen no eller? ka du måtte betale for slicks da? merke osv? Heisann! Bilen er i Bergen vettu Har ikke kjøpt slicks ennå. Er snakk om Federal Racing Slicks. Sender deg pm på pris! Mener det var dette dekket, men litt usikker skal få sjekket det opp eventuellt Federal FZ-202 http://www.federaltire.com/en/html/pdet ... ne=5&ID=43
Stian Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Bruke dobbelsidig tape fra 3M på å feste skiltet. Sitter som fjell.. ;-)Nice car.
bbmw Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 Bruke dobbelsidig tape fra 3M på å feste skiltet. Sitter som fjell.. ;-)Nice car. Takker for komplement Stian Vurderte dobbelsidig teip, men eg tenker å ta av skiltene til høsten/vinter. Så da er borrelås tingen. Så er det veldig greit å kunne ta det av når eg vasker bilen også, så eg får vasket over alt
bbmw Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 Litt oppdateringer i helgen. Ble ikke Bud og GSBildeler desverre på grunn av høy temperatur i motor. Så eg røsket ut endel og fikset opp i ting i helgen får en si Nytt feste på frontfanger passasjerside Ribbet front, radiator og aircondition anlegget Tror ikke gamle viften var mye futt i. Byttet motstanden eg fikk av GSBildeler, men til ingen nytte desverre. Den har nok sett sine beste dager, så i helgen monterte eg inn en ny kraftigere vifte Radiatoren ble spylt og blåst gjennom utvendig/innvendig. Såg meget bra ut. Skiftet til ny kjedestrammer "repkit" Ny vifte montert. 2500 m3 i timen Bilder fra "Right On" treff i Haugesund idag. Var desverre AMcar treff, noe eg ikke visste før eg møtte opp hihi! Så dukker det kanskje opp noen bilder fra søndagens bimmers treff i Bergen, visst sladjan får lagt ut noen
bbmw Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 "F1 RACING STAGE 2 CLUTCH KIT 87-91 BMW M3 E30 2.3L" Sendt fra USA
SSM Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Håper du får den til helga da! Jeg har et svinghjul liggende som jeg kunne fått maskinert så er det bare til å smokke det rett på. Kan kanskje vere med å skru i helga om du får den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå