S.Bjørkås Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 kommer en svak dunke lyd en eller anna plass foran i bilen når den står på tomgang. kan bare høre det når det er helt stille og jeg kan kun høre det når jeg sitter i bilen. vanskelig å forklare dette, men håper noen kan hjelpe litt ut fra dette. tips?
Tor e46 Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Hmm, Har det samme selv. Har en mistanke om at det kan være litt luft i kjølesystemet kan ikke forstå annet..
PenguiN- Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 jeg også har en svak Urytmisk klunkelyd ( som såvidt kjennes i rattet) på tomgang..syns det kommer fra venstre siden av bilen (førersiden)..merkelig..?
hartvix Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Hvis det er samme som E36 så er det vel bare en ventil i sirkulasjonen til varmeapparatet som lager den klunkelyden, uten at noe er galt. Mener å huske at jeg har lest det iallefall, og jeg har hatt samme lyden i mine E36-er.
S.Bjørkås Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 føler det kan komme fra varmeapparatet/ac. tak for svar. høres ikke ut som noe farlig da.
PenguiN- Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 skal sies at jeg går hele tiden tom for frostveske...enda det ikke er noen lekkasje under bilen...noen som vet om det henger sammen med det OG hva som er problemet til dette problemet?
PenguiN- Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 i.o.m at det er urytmisk er det hvertfall ikke noe mekanisk..= ufarlig mest sannsynelig
Bimmerlars Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Er det ingen lekkasje utvendig som du sier så er toppakningen defekt
Bjørn 320 Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 skal sies at jeg går hele tiden tom for frostveske...enda det ikke er noen lekkasje under bilen...noen som vet om det henger sammen med det OG hva som er problemet til dette problemet? Ein eller anna plass blir kjølevæska av! Og viss du ikkje ser noko lekkasje, er det fare for lekkajse i toppakning. Skru av lokket til oljepåfylling, viss det er kvit/gul gugge under der så er det nok fare på ferde...
S.Bjørkås Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 når jeg bremser så kan det høres som det er noe væske som skvalper bak dasjbordet mitt. fant det ut akkurat nå. kan dette være noe sammenheng?
PenguiN- Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Nei, har vært sånn lenge og hofstad skiftet olje på bilen for ca 1000km siden..og da vvar det ikke noe tegn på noe slikt...
Bimmerlars Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Kan bli med eksosen ut. Tipper egentlig mer at du har en veldig liten lekkasje i en plast"dings" i kjølesystemet. Helt vanlig på nyere BMW
aloebiz.net Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Jeg har også noen små urytmiske klunkelyder fra dashbordet og det er klima-anlegget som lager den lyden..
kidneb Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Jeg har også disse klunkelydene på min bil. Er litt irriterende. Hvordan får man fikset det egentlig?
Joe Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Er det ingen lekkasje utvendig som du sier så er toppakningen defekt og her begynner vi igjenn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå