Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer en svak dunke lyd en eller anna plass foran i bilen når den står på tomgang. kan bare høre det når det er helt stille og jeg kan kun høre det når jeg sitter i bilen.

vanskelig å forklare dette, men håper noen kan hjelpe litt ut fra dette.

tips?

Skrevet

jeg også har en svak Urytmisk klunkelyd ( som såvidt kjennes i rattet) på tomgang..syns det kommer fra venstre siden av bilen (førersiden)..merkelig..?

Skrevet

Hvis det er samme som E36 så er det vel bare en ventil i sirkulasjonen til varmeapparatet som lager den klunkelyden, uten at noe er galt. Mener å huske at jeg har lest det iallefall, og jeg har hatt samme lyden i mine E36-er.

Skrevet

skal sies at jeg går hele tiden tom for frostveske...enda det ikke er noen lekkasje under bilen...noen som vet om det henger sammen med det OG hva som er problemet til dette problemet?

Skrevet
skal sies at jeg går hele tiden tom for frostveske...enda det ikke er noen lekkasje under bilen...noen som vet om det henger sammen med det OG hva som er problemet til dette problemet?

Ein eller anna plass blir kjølevæska av! Og viss du ikkje ser noko lekkasje, er det fare for lekkajse i toppakning. Skru av lokket til oljepåfylling, viss det er kvit/gul gugge under der så er det nok fare på ferde...

Skrevet

Nei, har vært sånn lenge og hofstad skiftet olje på bilen for ca 1000km siden..og da vvar det ikke noe tegn på noe slikt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...