ChristofferGrøtan Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Da va tiden inne for meg å skaffe meg bil, det ble da en BMW E36 320i coupe som jeg skal hente på fredag men jævlig kjipt at jeg ikke fyller 18 før januar 2010 kan vel fortelle litt om bilen da. den har rullet 176 000 km, er en 94 mod. full m-tech styling (uten skjørter) , hvitt skinninteriør og pene felger. DTM rustrfitt eksosannlegg hele veien fra manifold med forniklet grenrør og K&N filter, nettopp byttet alt av simmeringer og pakningen i motor og girkasse, samt overhalt forstilling osv. har tenkt lenge på BMW E36, å hadde hodet full av planer, men denne var det meste gjort med og jeg sliter med å finne på hva som kan gjøres, det som står for tur er vell en liten spoiler og større felger. gjerne kom med forslag hva som kan gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 oi, denne så virkelig lekker ut! eneste jeg savner er kanskje helsort dashbord og litt mer senk forann?? Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 grei bil det! men du kan endre teksten til nesten full m-tech du mangler skjørter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Så fin ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 M-tech skjørt, liten spoiler, helsort dash (som nevnt), annen girkule, annet ratt, andre pedaler så er den total knall! Husk at du nødvendigvis ikke trenger større felger, men breiere. Det mener nå hvertfall jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 2 cm spacere bak så kan du stryke bredere bakfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Så ut som en meget pen E36 Gratulerer! Det jeg synes burde gjøres på den er kun å bytte ratt, pedaler, kanskje helsort dash og litt mer senk foran. Alt dette er vel egentlig nevnt før, men synes dette kunne være noe å tenke på, men først av alt er det jo bare å kose seg med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 M-tech skjørt, liten spoiler, helsort dash (som nevnt), annen girkule, annet ratt, andre pedaler så er den total knall! Husk at du nødvendigvis ikke trenger større felger, men breiere. Det mener nå hvertfall jeg... pedaler er jeg ikke enig i! det er jo aluminums m3 pedaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Takker for alle komentarer Ser folk er gira på helsort dash, hvordan mekker jeg det da? må jeg kjøpe et svart et, eller er det mulig å "lakke" det gråe? og hvor får jeg kjøpt spacers? er det lovlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 er nok lettere å finne et på høggeren ja men joa, kan lakkes, men blir nok ikke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 er nok lettere å finne et på høggeren ja men joa, kan lakkes, men blir nok ikke bra! okei, får ta meg en tur over helgen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 M-tech skjørt, liten spoiler, helsort dash (som nevnt), annen girkule, annet ratt, andre pedaler så er den total knall! Husk at du nødvendigvis ikke trenger større felger, men breiere. Det mener nå hvertfall jeg... pedaler er jeg ikke enig i! det er jo aluminums m3 pedaler syns pedalene mine var råe jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 har samme selv hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Jeg synes du har en knallfin bil og som sagt trenger den bare litt breiere felger. Bli sikkert knall alt det andre du skal sette på også, men jeg synes ikke du skal sette noen vinge på den. Men det er bare MIN mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 og min=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå