wabby Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Overskriften sier sitt. Har vært under rattet og kikket men finner ikke noe. Det jeg trenger er styringa til domelight eller en kabel som er lett tilgjengelig som går til en av lysta. Evt annen +kabel som trigger (gir 12v) når kupelyset går på. Skal bruke dette til å tenne angleeyes. DIY som er ute på nett er for E36 og er langt fra lik en E39 fant jeg ut av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Kan du ikke ta 12v signal fra bryteren i dørlåsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 kom og finn dørlåsbryteren min da Tenkte på det, men enten er jeg blind eller så er det en magnetbryter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 da må du iallefall bruke trigger som styrestrøm til et rele, så du ikke fucker opp lysmodulen med for mye strømtrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Jeg tror dørlåsbrytern sitter i den bøylen til låsen, men det er jo en klønete måte å gjøre det på uansett. Ikke vet jeg hvor, men det Må jo finnes noen steder som er lettere tiljengelige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Helgeb - det er ikke noe problem, har kjøpt inn sperredioder og alt som skal til å få fadeout på park. Kommer DIY når alt er på plass. Jeg har i allefall målt over de flete kabler jeg kom til under rattet og ingen trigga på domelight. Vurderte å gå inn i døra men det blir for dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Hvis den eneste måten å få det til på, er ved å gå via døren, så må du jo gjøre det Evt. så kan du ta ned a-stolpedekselet, ledningene til takbelysningen går vel der.. Du kan jo skjøte deg inn der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Løft opp teppet foran pasasjersete, der finner du ett koblings stykke i gulvet somm har røde ledninger med blå stripe, dette er koblingspungtet til interiør lysene. der kan du koble deg inn. se bildet x10148 Det er lettest å koble seg inn på ledningene fra lysmodulen til angel eye. Ledning fra pin 18 GR/GN i den store sorte kontakta er til venstre side og fra pin 3 GR/BL i den lille sorte kontakta er til høyre side. Disse ledningene må klyppes du må bruke sperrediode mot lysmodul og interiør lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Takk tomerikk! Sender deg PM ang bildet, kunne vært fint å fått det større. Skal se på dette ila helga, er litt mye som skjer i morra kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Koblings sjemaer og bilder ka du finne i online WDS http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/index.htm Det er egentlig ikke noe vits med større bilde da det eneste du ser er plastdekslet over koblingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå