mAZE Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Vil tro denne varmer mye mer enn 3kw. Tør ikke tippe noe noe eksakt, men 3kw var veldig lite. (og 3000kw som først ble skrevet var nok veldig veldig for mye. )
Raymond Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Bør jo gi frist på budrunde osv satt å venta på siste budet passa perfekt i garasjen min den dær
Bmwnilsen Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 hehe.. det skulle jeg vel kanskje gjort, men pytt pytt:P han som har fått kjøpt den har gjort et røverkjøp. flott varmer til en veldig billig penge:)
mAZE Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 bmwmaxi hadde da et høyere bud enn hva janerik171187 hadde. Så du kunne alltids fått mer for den.
janerik171187 Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 bmwmaxi hadde da et høyere bud enn hva janerik171187 hadde. Så du kunne alltids fått mer for den. hva har man ikke pm for hehe (ang hvem som hadde høyeste bud)
bmwmaxi Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Ja, fyfan så useriøst, når man først har startet en budrunde. Men heldighvis ikke bare jeg som kommer til og huske dette ved senere annledniger. Hadde gitt betydlig mere en dette for den.
Raymond Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 samme her var akkurat på utkikk etter noe slikt.. menmen.. han trengte vell ikke mer gryn en det dær
Bmwnilsen Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 jeg fikk den av en gammel arbeidsgiver, så den kostet meg ingenting. jeg fikk 2600 for den, av janerik, så han ga mere en bmwmaxi. dere får bare synes det er useriøst, jeg er fornøyd, og janerik er fornøyd. jeg er ikke useriøs bare fordi jeg selger for mindre en jeg kunne fått.. jeg og janerik hadde en dialog på pm, slik er det bare. regner med folk forstår litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå