[space] Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Prosjekt kamerastativ: Er det noen som vet om/hvor det er mulig å skaffe slike klemmer som de røde i bildet her? Dette er et sykkelstativ fra biltema, men jeg skulle gjerne hatt lignende klemmer i en større utgave. De må rekke rundt veltebøylene i z4'en... Se for dere noe slikt: Feste videokamera i skruehullet ytterst der, litt ala dette: Vet det er en del å få tak i til vanlige veltebur, til pinnene i nakkestøttene osv, men veltebøylene i z'en er ganske tykke, som dere ser, og jeg har seter uten "løs" nakkestøtte. Tegning på noe som burde gå å få til... Kom gjerne med ideer!
fish Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Da tenker jeg du tenker på "omvendt" bruk? Så hvis skiene på bildet er like stor som veltebøylen, så er "den veien" du tenker ett feste på veltebøylen, og da feste ett kamera i festet som egentlig er til takstativet?
Gunnar Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Kan du ikke bruke nakkestøttepinnene på Z4en også, slik andre har gjort med hell tidligere? Da er det plutselig en del enklere, og mindre sjanse for å lage stygge merker.
eriklepe Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 men, du kan jo kjøpe et ekstra windshot og feste et kamerastativ til det. Da er det jo enkelt å klipse det fast også...
[space] Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 men, du kan jo kjøpe et ekstra windshot og feste et kamerastativ til det. Da er det jo enkelt å klipse det fast også... Ja søren! En slik windshot i plexi? Da kan jeg jo bare borre hull og skru fast festet rett i den ...og ja, du tenkte riktig ang. omvendt bruk av ski/sykkelstativet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå