Kobar Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Ønsker å kjøpe lerret til projector i format: 200cm bredt x 150cm høyt. link til hvor di selger nytt mottas også med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10503 ikke nøyaktig mål på hvor langt ned du ville ha men det er jo bare la være og dra det helt ned de hadde visst ett rammelerret i din dim også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 her har du pris guide på nye lerreter http://prisguide.hardware.no/fritekst_s ... ind=lerret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 hva gir best bilde? hvitt eller grått lerret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 hvordan prosjektor er det snakk om her da? mørkt eller lyst rom? altså er det et rom med mye vinduer eller lys inn eller er det et rom uten vinduer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 lerret vil henge foran 2 vinduer, som i tillegg vil få rullegardiner bakom lerretet. projector er jeg usikker på, er en jeg faktisk fant hjemme! er ca 2 år gammel, og er nok ikke av dyreste typen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 lerret vil henge foran 2 vinduer, som i tillegg vil få rullegardiner bakom lerretet. projector er jeg usikker på, er en jeg faktisk fant hjemme! er ca 2 år gammel, og er nok ikke av dyreste typen... har du hvitt tak? går du for Dyna Grey men blir rommet helt mørskt går du for hvitt hadde jeg vist hvordan prosjektor du hadde kunne jeg sikkert gitt deg bedre svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 rommet er av "heltre", og vil være bekmørkt til enhver tid det sees film eller spilles på... tror jeg går får lerret på 2x2meter hvit, til 1095kr fra digital impuls Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 rommet er av "heltre", og vil være bekmørkt til enhver tid det sees film eller spilles på...tror jeg går får lerret på 2x2meter hvit, til 1095kr fra digital impuls gjør det vil tru det passer best til heltre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Jeg har et lerret til salg, litt over 2 m bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Jeg har et lerret til salg, litt over 2 m bredt med sort på baksiden, og opprullbart? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Er opprullbart ja, er et bra lerret, Euroscreen. Skal sjekke om det er svart på baksiden,det vett jeg faktisk ikke Har ikke brukt det da det ble for lite. Hvor i Rogaland holder du til? Kan levere det i Hgsd i helgen Pris, nja.. Vett ikke hva jeg kan ta for det. Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 jeg bor helt sør i rogaland. så om det ikke kan leveres på stavangersiden av fjorden så er det nok best å bare sende det... hva er eksakt mål? du sa litt over 2meter..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Mener selve kasseten var ca 210cm, men skal måle nøyaktig senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 trenger ett nøyaktig mål, er nokså nøye med akkurat det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå