a.nilsen Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Har hatt litt div oppigjennom, men er den overlegne arbeidsbilen er hiace med 4x4. Har en 08 mod lang nå og den er fin altså. Litt traktor å kjøre men den går jo alltid. Min veier vel ca tre-treogetthalvt tonn og går like "dårlig" uansett om jeg har to tonn etter den itillegg. Gå å dra biltralle med. Kun service på intervallene så holder det. Forrige jeg hadde var en 04 transporter. Sterk og comfy arb bil, men driten sto jo mer på verkstedet enn jeg fikk brukt den.
Pelton Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 vw caravelle/multivan/transporter er vel samme bilen, bare forskjell på dører og seter.vito får man med skyvedører på begge sider, svingers har akkurat bestilt seg en ny en:P For å frakte erotisk materiale eller som "klubbhus"?
hauken Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Har hatt litt div oppigjennom, men er den overlegne arbeidsbilen er hiace med 4x4. Har en 08 mod lang nå og den er fin altså. Litt traktor å kjøre men den går jo alltid. Min veier vel ca tre-treogetthalvt tonn og går like "dårlig" uansett om jeg har to tonn etter den itillegg. Gå å dra biltralle med. Kun service på intervallene så holder det. Forrige jeg hadde var en 04 transporter. Sterk og comfy arb bil, men driten sto jo mer på verkstedet enn jeg fikk brukt den.ingen tvil om at toyota er sikkert som banken,men hvis bare de var utgangspunktet for en bil,så hvorfor kjøre bmw?
Heimstad Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Transporter eller Caravelle.... Helt klart. Kanskje ikke like driftsikre som Hiace, men en mye bedre bil å kjøre. Har kjørt diverse Hiace i tidligere jobber jeg har hatt, og det er litt traktor. Har også ett par år bak rattet i en 00 Caravelle varebil. Det er en mye bedre bil å kjøre enn betydelig nyere Hiace. Den er enda i firmaet, og har rulla 370000 km Nå kjører jeg en 08 Transporter, 130hk 4motion, med xenon, cruisekontroll, og armlener på førerstol. Kjører mye med henger og tunge lass, og det takler den fint. Kanonbil.
Gjest Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 transporter tdi 4 motion er utrolig god å kjøre hvertfall! styr unna, opel vivarro, nissan primastar og trafic hvertfall...
hauken Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 transporter tdi 4 motion er utrolig god å kjøre hvertfall!styr unna, opel vivarro, nissan primastar og trafic hvertfall... opel vivaro er katastrofe,styr for all del unna den....
Lars89 Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 transporter tdi 4 motion er utrolig god å kjøre hvertfall!styr unna, opel vivarro, nissan primastar og trafic hvertfall... opel vivaro er katastrofe,styr for all del unna den.... Er samme bilen alle 3. (TI)tusene flyr fort på verksted ja... Bytta dieselpumper, lenkearmer og girkasser i ett sett da jeg jobba på Opel Men gode å kjøre da
Gjest Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 om sommeren er dem gode å kjøre, men så fort snøen kommer kan du bare glemme å reise på jobb nesten..
Lars89 Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 om sommeren er dem gode å kjøre, men så fort snøen kommer kan du bare glemme å reise på jobb nesten.. Hvorfor det? Bare lurer. Har bare kjørt/skudd de ut og inn av verksted jeg
Gjest Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 hmm, pga fremhjulstrekk! rett og slett udugelig på vinterføre! jeg hadde problemer med å komme meg i veien når jeg sto på flat mark, med splitter nye hakkapelitta C dekk! som skal være det beste dekket i verden til varebiler.. All vekt har jeg lastet så nær "hytta" som mulig, for å få litt press på dekkene foran...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå