///M Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 LITT PHOTOSHOPPING Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 LITT PHOTOSHOPPING Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 Der ser du, du virkelig trenger nye felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 da har jeg etter mye kritikk og søvnløse netter fått meg nye felger. er et dårlig mobil bilde, bedre bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 da har jeg etter mye kritikk og søvnløse netter fått meg nye felger.er et dårlig mobil bilde, bedre bilder kommer Dette så jo bare 100 ganger bedre ut Hvilken størrelse er det på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 da har jeg etter mye kritikk og søvnløse netter fått meg nye felger.er et dårlig mobil bilde, bedre bilder kommer Dette så jo bare 100 ganger bedre ut Hvilken størrelse er det på felgene? det er 275.35.19 bak og 245.30.19 foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIG Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Nå begynner det å likne noe...Meget nice... Jeg synes ikke denne trenger mere senk nå, ser veldig bra ut. Skal jo kunne bruke bilen også. Er det 2.2L på 170hk i denne? Hvordan opplever du motoren i denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Ble jo en helt annen bil med skikkelige felger! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Nå begynner det å likne noe...Meget nice...Jeg synes ikke denne trenger mere senk nå, ser veldig bra ut. Skal jo kunne bruke bilen også. Er det 2.2L på 170hk i denne? Hvordan opplever du motoren i denne bilen? ja det er 2.2 170hk, jeg synes det går greit, ikke så veldig bra og ikke så dårlig, men nytelsen av å høre på 6ern på full drag, det er deilig, blir bedre med eisenmann på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 Der ja nå ser bilen mye bedre ut, mangler bare Eisenman. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Der ja nå ser bilen mye bedre ut,mangler bare Eisenman. Ja du må få deg eit eisenmann eksos anlegg Bilen din ser bra ut nå syns eg, Du må få deg M- speil også så er den komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Der ja nå ser bilen mye bedre ut,mangler bare Eisenman. Ja du må få deg eit eisenmann eksos anlegg Bilen din ser bra ut nå syns eg, Du må få deg M- speil også så er den komplett. Ja eisenmann er jo bestilt for lenge siden, det er 5-6ukers ventetid på det, da det blir bygd på bestilling, regner med å få en telefon neste uke, da har det gått 5uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Der ja nå ser bilen mye bedre ut,mangler bare Eisenman. Ja du må få deg eit eisenmann eksos anlegg Bilen din ser bra ut nå syns eg, Du må få deg M- speil også så er den komplett. Ja eisenmann er jo bestilt for lenge siden, det er 5-6ukers ventetid på det, da det blir bygd på bestilling, regner med å få en telefon neste uke, da har det gått 5uker javist ja, har selv eisenmann på min, det blir ein fin lyd. Du får legge ut bilder når eksosen er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Da var eisenmann på plass, er veldig fornøyd, lyden innenfra er samme som original bmw 6er, men noe høyere, utenfra høres den helt rå ut, anbefales på det sterkeste, må helst ha på en bil med stor motor da blir det helt fantastisk. Er bestilt og montert av Schmiedmann Skien, veldig hyggelig personell og god service, gutta der vet hva dem gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå