Gå til innhold

E36 318i M40 turbo: begynt med EL-nettet


fazerfreak
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var gatebil mai våler 2010 gjennomført.. herlig helg, 2 godkjente løp på debutantkortet (timeattack/GB racing) og motoren holdt fint.

Søndag våknet eg til mindre hygglig turbo, skulle ut å kjøre ,men det vart med 1 runde røyklegging og inn igjen, så no er det turbo bytte.

Raskeste runde på timeattacken (med hinder i løypa) vart 1.16.5, i løpet uten hinder vart bestetid 1.15.033, noe eg er godt fornøyd med.( selv og var sist da :D ) viktigst å fullføre å ha da gøy..

27713_10150179651290527_873050526_12629744_1571625_n.jpg

Trenger vel ikkje å si at vist nokon har fått meg på foto/film så blir eg happy som fy for å se det da :D

Hørte gullkorn på GB:

"Må no være litt trimma denne" hørt på målstrekka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok det roligt, kjørte bare på 1bar .. vålet var å få gjennomført debutantløp og det vart det jo 2 av :) synd at turbon skulle rykke da eg hadde hadt på gatedekk og skrudd opp trykket til 1,5,men kjønte egentli da ville gå gale for han røyk noko fælt på lørdagen,hadde planer om å prøve å showe litt på søndagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Skjer lite her om dagen, bilen står i garasjen mens eg sliter med en lei prolaps i nakken :(

Har kjøpt meg ein Haltec E6X, vist noen har skjema el anna info om hvordan å koble denne enkelt opp mot motornettet så send gjerne ein pm.

Kan den orginale TPS´n brukes ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hmm Lurer på hvilke Datasprut som blir enklest til motoren min, blir nok Skikkligturbo og E85 iløpet av vinteren :)

Noe letting av bilen blir det også, tenker det blir bytta til lexanruter ,noe foringer må vel på plass til neste sesong også ;)

Vist noen vil bytte et Datasprut som er ca plug'n'play (318) mot Haltech E6x med kabelmatte så er det bare å sende en PM :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...