NA Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Åja Ble lite kjøring på oss ettersom hovedbremsesylinderen takka for seg da var det bare å dra hjem igjenn å skru
fazerfreak Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Skrevet Mai 14, 2010 oppgradert gliset litt idag, 325 drivverk og skivebrems bak , svære diff ogso (håpe da e brems på´n) herligt å mekke diff uten reservehjulsbrønnen..
fazerfreak Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Skrevet Mai 19, 2010 Da har vi fått justert vinklar så godt da lar seg gjøre med gammle foringer må spare til nye ser eg.. hehe men men takk til http://www.Leikangerauto.no for hjelpen
fazerfreak Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 Da var gatebil mai våler 2010 gjennomført.. herlig helg, 2 godkjente løp på debutantkortet (timeattack/GB racing) og motoren holdt fint. Søndag våknet eg til mindre hygglig turbo, skulle ut å kjøre ,men det vart med 1 runde røyklegging og inn igjen, så no er det turbo bytte. Raskeste runde på timeattacken (med hinder i løypa) vart 1.16.5, i løpet uten hinder vart bestetid 1.15.033, noe eg er godt fornøyd med.( selv og var sist da ) viktigst å fullføre å ha da gøy.. Trenger vel ikkje å si at vist nokon har fått meg på foto/film så blir eg happy som fy for å se det da Hørte gullkorn på GB: "Må no være litt trimma denne" hørt på målstrekka..
Clerion Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Bra å kunne gjennomføre med 318Turbo @ all Stolt over mine medbimmersere! Synd jeg ikke fikk det med meg.
Kimmit Racing Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 såg litt stusselig ut der med så lite hk...du får kline til med litt mer krutt...
fazerfreak Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 tok det roligt, kjørte bare på 1bar .. vålet var å få gjennomført debutantløp og det vart det jo 2 av synd at turbon skulle rykke da eg hadde hadt på gatedekk og skrudd opp trykket til 1,5,men kjønte egentli da ville gå gale for han røyk noko fælt på lørdagen,hadde planer om å prøve å showe litt på søndagen.
Clerion Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Når jeg ser på bildene fra i går har jeg ett par Ikke verdens klareste men, smeller dem ut! Ryker endel også Fet bil (=
fazerfreak Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 takker er ikj vanskligt å sjå at turbo´n har fåt nok .. fine bilder, tusen takk for di.
motormania Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 heij. hvet du om manifoil fra m10 passer på m40? da jeg funderer på og kjøpe dette kittet til min 90mod 518. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-M10- ... ccessories til bruksbilen min.
fazerfreak Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 passer nok ikke den, men du kan jo kjøpe deg en: http://shop.klracing.se/cgi-bin/ibutik/ ... r&Visn=Std og sveise på ? pass at turboen ikkje begynner å lade på rundt 3500rpm.
fazerfreak Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Skrevet Juli 20, 2010 Skjer lite her om dagen, bilen står i garasjen mens eg sliter med en lei prolaps i nakken Har kjøpt meg ein Haltec E6X, vist noen har skjema el anna info om hvordan å koble denne enkelt opp mot motornettet så send gjerne ein pm. Kan den orginale TPS´n brukes ?
fazerfreak Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Hmm Lurer på hvilke Datasprut som blir enklest til motoren min, blir nok Skikkligturbo og E85 iløpet av vinteren Noe letting av bilen blir det også, tenker det blir bytta til lexanruter ,noe foringer må vel på plass til neste sesong også Vist noen vil bytte et Datasprut som er ca plug'n'play (318) mot Haltech E6x med kabelmatte så er det bare å sende en PM
fazerfreak Skrevet November 27, 2010 Forfatter Skrevet November 27, 2010 Fikk tidlig Julegave av damene i huset har fått gode tilbud av noen levrandører som er her på forumet men da Kai Roger Bakken hadde ein billige en så vart det den AR 54/48 Skulle bli litt tidligere ladetrykk og mer stabilt no
fazerfreak Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Da ser det ut til at det blir clutch og stabstag til jul også bare foringer igjen no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå