fazerfreak Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 fått tak i noe reservedeler / vinterprosjekt
turbo_fever Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Nei uff da, skal du gå over til 6'r siden du og.. Blåst ivei med smidd innmat osv osv. Så sjekket hva du får ut av M40'n. Men det blir vel billiere med den andre tanken på hestene. Om jeg gidder å skru igjen får jeg vel bli en av dem få som lager en grom M40 motor.
fazerfreak Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 turbo_fever: skal ikke over på 6'rn før 4'rn gir seg, men må jo ha en backupmotor så en ikkje går glipp av så mye kjøring, den har ikke kostet meg så mye så kunne liksom ikke si neitakk.
fazerfreak Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 nyvaska no gjelde da å spare til nye foringa..
fazerfreak Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 pokker wastegaten rauk på dokka, noen som har en ekstern en liggende ?? så trenger en 38mm wastegate asap vist eg skal kunne komma meg på rudskogen
fazerfreak Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 da er ny wastegate bestil fra ksr.no, sattser da på full ombygging i morgen.. blir sei kveld i dag med demontering..
fazerfreak Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 da var wastegate´n kommen.. Tusen takk til ksr.no for hyper rask levering og super service
fazerfreak Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 blir nok det ja vist ik no anna går gale. reise nedover fredag.. håper å bli over til søndagen også.
rel0ad Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 du må jo ta av den. Du har jo ny justerbar en nå Har akkuratt samme sjøl. ikke no problem det man må vel strengt tallt ikke fjerne den orginale??
fazerfreak Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 btr´n: båra den orginale opp så der renner det bare igjennom, men er sant at den org. kunne ha stått urørt sålenge en skal ha 3bar->. har fått montert nye wg´n i dag så no er kjærra klar for rudskogen gammel og ny: har bare hadt en rolig tur men ser greit ut.. andremann har en litt annen oppkjøring.. støvsuge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå