Eirik Viste Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 Hei Holtermann. Nå ligger diffen på mitt lager i Hillevåg. Så det haster ikke. Men hvis noen sier de vil ha diffen, sender jeg til den første som vil ha den og kan betale den. Du har i alle fall fordelen at du kan sjekke diffen skikkelig ut før du kjøper den. Jeg åpner nok baklokket for å være 100% sikker på utvekslingen. Jeg treffes også på 92 22 65 44. Eirik.
Eirik Viste Skrevet August 15, 2009 Forfatter Skrevet August 15, 2009 Henter denne diffen fram for eventuelt nye lesere. Diffen regner jeg med er i normalt bra stand. Kan også sendes med Posten i 2 pakker. Vekten blir for høy ellers. Stikkakslingene og baklokket separat. Eirik.
Eirik Viste Skrevet August 19, 2009 Forfatter Skrevet August 19, 2009 325 diffen er fortsatt til salgs. Har hatt mye å gjøre i det siste. Så har enda ikke fått sjekket nøyaktig utveksling. Skal få gjort det innen fredag. Eirik.
Eirik Viste Skrevet August 23, 2009 Forfatter Skrevet August 23, 2009 Fikk aldri målt diffen nøyaktig. Men nå er den solgt og sendt med Posten. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå