Dirty Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 hehe bare fordi du kjiper på monterte ringer nei har ikke peiling på hvem d e . hehe det bilde er fra forige eier joa, men de er nå uansett bedre enn hella lyktene med ringene feil vei okey, daså Hehe. ja godt ikke alle er like. liker dine lykter også pene ringer. men er på tia med hella. haddde lyst på det til den røde også. men der hadde jeg FK med ringer så gadd ikke bytte. så nå e d tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 se her ja dette var et pent velholdt eksemplar så det ut som utifra bildene grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Bra eksemplar dette Blir rått med B28 maskinen i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Gratulerer med nice bil, slik en E36 skal se ut! Ville dog byttet felger, men smaken er som baken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Helt enig ed MIKEEE, bytt ut de felgene du har, over til noen 18" felger med svart senter, og polert kant Det tror jeg hadde gjort seg på denne bilen, ellers en utrolig pen e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Originale lykter er jo finest Likte denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Gratulerer med nice bil, slik en E36 skal se ut! Ville dog byttet felger, men smaken er som baken! Jo takk. felgene har jeg lagt ut for salg igår. så får se hva det blir til syns de er greie.. men lyst på noen med kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Pen bil! prøve å holde denne på hjula da! Jeg skal selge Hella AE lampene mine m/blink... vet ikke hvilken verson av hella lampene du er ute etter men, her de jeg har: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=114408 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Pen bil! prøve å holde denne på hjula da! Jeg skal selge Hella AE lampene mine m/blink... vet ikke hvilken verson av hella lampene du er ute etter men, her de jeg har: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=114408 mest gira på de med sortbakgrunn. men skal tenke på det grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 ja ok, men hvis det er et alternativ med blanke så kan vi sikkert ordne grei pris om det blir rask handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 ja ok, men hvis det er et alternativ med blanke så kan vi sikkert ordne grei pris om det blir rask handel Sendte deg en PM sånn ellers tenkte e å monter justerbart senk fra FK i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå