bmwdriver Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Jeg har noe deler til E36 som selges.. (har kun delene som er i annosen igjen for salg ) send pm eller ring meg på 48181297 om du trenger noe.. NB: Deler som sendes må forhåndsbetales _____________________________________________________________ -Bremsekraftforsterker Gerling -Deksel foran rommet til hjernen -Deksel over sikrinsboks -Deksel torpedovegg _____________________________________________________________ -Under bilen -Apex 40/40 fjærer uten tuv -Travers -9/92 -Mellomaksling 320i komp -Bremsecalypere -spindler -Bensintank _____________________________________________________________ -DIV -Monovisker Bonrath passer sedan,touring og compakt (1000kr ink frakt) -hella frontlykt har kun VS H1 -Interiørlamper 3 grå -Styling lykt crome kun h/s -instrumentpanel 6er 320i gått ca 300-Viskerhendel -Hengerfeste kule avtagbar m lås (har 2 stk bosal kuler 1 strøken og den som er avbildet.m nøkkler) _____________________________________________________________ interiør: -Rattstammedeksel -Pakkningslister trekantrute bak h,v -Belter (fast rygg bak) _____________________________________________________________ Jeg har hittil hatt 43 salg å uten noe problemer eller missfornøyde kunder som jeg vet om Intresert i noe eller noe du lurer på send pm eller ring mellom 16 og 23 på tlf 48181297...Thomas T besvarer ikke sms..
ZhilleN Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 lyst til og bytte felga dine i asa bbs 18" felger, + litt i mellom fra deg ? Link ligger her på bimmers
bmwdriver Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 nei det er nok ikke int.. trenger ikke fler sett m 18" ellers takk
Anders Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 hei.. har du spindel høyere side foran? passer den 318is?
bmwdriver Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 har spindel hf... det passer nok overens.. du har pm
Kristian H. Foss Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Er interressert i dekselet til sikringsboksen... Er det helt og fint?
bmwdriver Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 -Servo har jg men trenger den selv -Deksel over sikringsboks er helt og fint -Det er H1 lykter, m høydejustering og er i bra stand.. Dere har pm!
Slaesj Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Kan du sende felgene? Mulighet for å selge uten gummi? Km.stand på speedometeret? PM meg!
Carver Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Er katalysatoren inntakt? Dvs. er det hel innmat på den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå