vegard89 Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Enten så vil eg tru at reimtrekket ditt er litt off-senter pga lager,kast eller at noe(n) står litt skeivt,eller så har du slitte reimhjul.Ettersom du har bytta de fleste reimhjula gjenstår jo kun de på veiv og dynamo,er desse sjekka nøye? Etter å ha vert nå på BMW så sa de jeg måtte skjekke veiv om det er kast i den, å når jeg ser nøye etter med bilen i gang så går den litt skjeivt, så er nok sikkert kast der ja. vanskelig å bytte veivhjul? Byttet begge reimene selv her i vår. fordi den drev og peip så veldig så byttet jeg vifte reima så byttet jeg like så godt den andre også. sluttet og pipe på min men eneste reima på servoen hvis jeg svinger fult over så hender det piper og andre ganger ikke.
E36Cab1 Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Enten så vil eg tru at reimtrekket ditt er litt off-senter pga lager,kast eller at noe(n) står litt skeivt,eller så har du slitte reimhjul.Ettersom du har bytta de fleste reimhjula gjenstår jo kun de på veiv og dynamo,er desse sjekka nøye? Etter å ha vert nå på BMW så sa de jeg måtte skjekke veiv om det er kast i den, å når jeg ser nøye etter med bilen i gang så går den litt skjeivt, så er nok sikkert kast der ja. vanskelig å bytte veivhjul? Byttet begge reimene selv her i vår. fordi den drev og peip så veldig så byttet jeg vifte reima så byttet jeg like så godt den andre også. sluttet og pipe på min men eneste reima på servoen hvis jeg svinger fult over så hender det piper og andre ganger ikke. Reef: Nei er ikkje så vanskeligt men bolten sitter godt fast. Du kan prøve å løsne den med latmannsarm og låse motoren(gir+park.brems+filterreim rundt reimhjul f.eks),men syns det beste er muttertrekker. Minuset med muttertrekker er at du kansje må løfte radiator litt for å komme til.. vegard18: Er "normalt" at servoen kan hyle litt viss du butter rattet helt over til det ikkje går lenger viss det var det du tenkte på pga det plutselige trykkforskjellen som oppstår da tannstanga går til endes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå