Ajern Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 likte bilen din men lurte på, er det noen spesielle pærer i Angel Eyes'a dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 nei det er vanlig t5 blå dioder, men kommer jo ann på hvilken sokkel du har, min sokkel heter t5, å da trenger du t5 dioder men du burde ikke sette blå dioder i dem, polititet liker meg ikke spesielt godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Felgene kommer på onsdag, blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Skal sette Felgene på bilen i morgen får å se hvordan det blir, litt spent på om dem passer da det er så lav ET men claus sier dem passer rett på så da regner jeg med at det går Skal prøve å få tatt noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 Fikk prøvd de nye felgene å det ble meget bra. ca 100 ganger tøffere en brock b1 jeg hadde Veldig dårlige bilder, skal få tatt bedre bilder av bilen da sommern nærmer seg.. kanten bak blir ikke no bra på bilder, men in real, så er den så jævlig fet 12cm kant 9cm kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1979 633csi Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 feit tralle du har også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1979 633csi Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 feit tralle du har også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Du må nok jobbe litt med skjermene dine får å dra dei over dei felgene der Feite hjul på en feit bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Det der ble rått ja! Skal ha nye felger en dag jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2010 Tror nok ikke jeg greier å få de felgene der bak skjermen nei , men får jeg den så lav som jeg vill så skal dem ikke stikke så veldig mye ut. Men in real så var det der så rått. Må sees Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå