Torminator Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Har fått AC Schnitzer understell med dempere og fjærer i posten i dag, men etter første blikk, sås er jeg at det har lekket olje ut fra begge fjærbeinene framme, under "nedre fjærskål". Betyr dette at demperen er ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Ingen som vet om demperene mest sannsynlig er ødelagt og jeg må levere den tilbake? Er jo litt rart at den er lekk siden den er helt ny... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Skal ikke lekke om den er helt ny nei, sikker på at den lekker da? er ikke bare sånn beskyttelse stoff som ligger utenpå eller noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Syntes det var rart jeg også, men har lekket litt ned på pappen den lå på i kassa også, og er ganske tyntflytende... Kommer liksom fra en av de 2 åpningene mellom sveisene på "nedre fjærskål" eller hva jeg skal kalle det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Hadde vært bedre å sett om du hadde lagt ut bilder. btw, er de montert på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Har desverre ikke tid til bilder nå, dessuten vises det jo egentlig ikke på bilde... Ikke montert enda nei, tror jeg venter til jeg får forsikret meg om at de er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Noen som har formeninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 jeg har en formening:) demperene dine er gåene. de skal overhode ikke lekke, eller svette. rart siden de er helt nye, men defekter i nye ting kan forekomme. ta kontakt med firmaet og forklar hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå