Geir Anders Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Noen av mine bilder fra idag. Lite fra Vestfold gjengen hehe. Har mange flere, hvis du savner din bil, kanskje jeg har bilde. Smørt litt tjukkere på redigeringen enn hva jeg pleier denne gangen. Konstruktiv kritikk er kjekt, ris og ros, men location er bare å drite i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Gromt bilde av tøffeste klubben! Synd at videokameraet mitt ødelegger litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Skikkelige fete biler der ja Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Synes det ble tøft med denne redigeringen jeg. Hva har du gjort? Du har ikke forresten bilde av sølvfarget E46 320d med SD-registrering? Stod vel 4-5 biler til høyre for Automote'n. Ble desverre påkjørt mens jeg stod parkert på torsdag, så blitt en liten bulk på hjulbuen foran også har jeg fått en stygg ripe i panseret i vinter. Så den fortjener ikke å bli tatt bilder av nå Må fikse opp i det først, så kan jeg gjøre den penere senere. Skulle heller brukt 10-15.000 på fanger, lykter og senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Mye tøffe bilder her Geir . Så bakbarten på touringen bak z`ene også, he he. Hvite baklykter modda by Jonnern`n og kjempefornøyd:-). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Nydelige bilder GeirA, du må gi meg lynkurs i red. på neste pussetreff . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Hey, bilde av E36n jo Var mye pene bilder på treffet idag. Måtte dessverre bare dra litt tidlig. Synd ikke været var på topp heller, men topp oppmøte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Pene bilder..... Masse råe biler som var der ser det ut som!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Gromme pics Geira. Likte også det Z3 bildet og hekkbildet av den E46 V8'ern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 hmm.. er det virkelig 2 stk. grå M3 CSL med samme felger og BP 87xxx og BP 86xxx registering? hva er oddsen for det. den andre så jeg forresten på bmwccn sitt treff på Mo i Rana. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 de ble vel bestilt ved lanseringen..begge fra samme butikk husker jeg rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 den E46'n med vri8'er, hva slags maskin er det som står i den? og ble E46 levert med 8'er originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Nydelige bilder GeirA, du må gi meg lynkurs i red. på neste pussetreff . Bra bilder ja, helt klart Men har du ALDRI tenkt deg hjem fra disse pussetreffene du eller Steffan? Han har jo nok med og pusse virker det som hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 den E46'n med vri8'er, hva slags maskin er det som står i den? og ble E46 levert med 8'er originalt? det var en 320ci med 8`r fra e39 el om det var 10`r fra e60. husker ikke helt. men kommer vell en fasit på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Bra bilder, mye rå biler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå