E28Fredrik Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Geir Anders: takk for det =) godt å høre hva folk mener om senkingen.. var nok endel delte meninger om det der, men.. det er min din, og jeg som skal kjøre den hehe.. skal det være, så skal det være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Flotte bilder av noe som så ut som et hyggelig treff, synd jeg måtte gå glipp av det. Men var gøy med utdrikningslag også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Ja, jeg lurte på hvorfor du ikke kom Kai, trodde du pussa bil for å være med inn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Er naturlig det, men tenkte jeg fikk ta turen uansett, bilen fortjente en puss og så er det jo gøy å komme og sparke dekk og juge litt, vet du! Rå den E38en, forresten, nydelig senket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Mine bilder er her: http://smg.photobucket.com/albums/v162/ ... in%202009/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Mykje gromme biler der! men location var drit dårlig eheh Neida! Finner ikkje bedre location, kun bmw`er i bakgrunnen jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Igrunn sant det hehe, får bruke folka rundt som unnskyldning da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå