snp Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 har en masse deler jeg godt kunne selge. legger ut en grovliste over noen deler. er det noe som er av interesse så si fra, så skal jeg etter beste evne skaffe info og bilder av delene karosseridelene går til gi bortpris! 4 dører panser smal grill med nyrer smal bagasjelokk bakfanger store klima dashbord det meste av stolpetrekk og deksler komplett takluke m/motor og alt til m5: bensinpumpe bakfanger SOLGT kanalskjørt SOLGT bremsekraftforsterker har en del andre deler og , bare å spørre om jeg har. har ikke plass til alle delene.
snp Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 hvor i landet holder du til? holder til i buskerud. i nærheten av gol:)
tarjei bmw Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 nurberging understell, pris på dette? og pris på m5 bremser?
snp Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 nurberging understell, pris på dette?og pris på m5 bremser? usikker på pris. kom gjerne med bud?
snp Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 nurberging understell, pris på dette?og pris på m5 bremser? usikker på pris. kom gjerne med bud?
snp Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 har du styrehjulet? faktisk litt usikker på hva du mener ....... ratt?? det har jeg desverre ikke
snp Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 panser? bilde? bred eller smal front? pansere har jeg, skal legge ut et bilde så fort som mulig. er bortreist denne uka men gjør det når jeg kommer hjem. det er den smale fronten tror jeg.
D.C.V Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Kom gjerne med en pris på bremsene Er det både fremme og bak?
snp Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 bilde av interiør? skaffer bilde til helga da jeg kommer hjem.
snp Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Kom gjerne med en pris på bremsene Er det både fremme og bak? er foran og bak aner ikke hva bremser koplett går for jeg... hehe setter pris på bud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå