semmern Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Oljeservice-lampen lyser i bilen min, og jeg ser det er ca 15 000km siden sist oljen ble byttet. Det var før jeg kjøpte bilen, så jeg har aldri gjort dette på denne bilen før, men tenkte å ta oljeservicen selv. Er det noe mer som skal byttes enn olje og filter? Hører rykter om pollenfiltrene til ACen også, men de skal vel ikke være så altfor dyre i innkjøp. Noe mer jeg også må gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 er nå litt usikker på hvor ofte det pollen filteret skal skiftes men... husk og bruk riktig olje da... castrol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
semmern Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 husk og bruk riktig olje da...castrol Jaja, såklart, hva ellers? Brukte det på E34en min, og har ikke tenkt å begynne med noe annet nå. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 pluggene kan jo også byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå