Dirty Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Øy har facelift grill liggende . MEN ser de selger slike nyrer som skal være til prefacelift som ser ut som 96 nyrer. noen med bilder av hvordan det ser ut ? greit å slippe å lakke vis det ser greit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Det ser egentlig ut akkurat som det høres. Altså, facelift-look på prefacelift nyrer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 ja det har jeg skjønt,. men ser det pent ut eller rart ut ? grillene e jo ikke helt like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Jeg syntes det ser rart ut... Penere med de nyrene du har da isåfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Jeg har det på min. Om du har facelift grill liggende burde du bruke den, det ser mye penere ut. Man kan lett se at det er "fake" med faceliftnyrer på preface. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Hadde det på min tidligere.. Så ikke bra ut, passet dårlig, var glippe mellom grillramma og nyrene, og alt så litt billig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Hmm, det problemet har ikke jeg, de sitter som et skudd. Faktisk bedre enn de originale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 okei. må se tisltanden på den grillen e har fra 328n. så får e se. lite gira på å lakke deler også. brukt så mye cash i det siste gidde vel ikke legge ut bilde Torbjørn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 okei. må se tisltanden på den grillen e har fra 328n. så får e se. lite gira på å lakke deler også. brukt så mye cash i det siste gidde vel ikke legge ut bilde Torbjørn ? ikke så gal den.. har nyran liggende i garasjen her.. ikke noe riper eller knekt noe, men et par av festene er knekt mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 okei. må se tisltanden på den grillen e har fra 328n. så får e se. lite gira på å lakke deler også. brukt så mye cash i det siste gidde vel ikke legge ut bilde Torbjørn ? ikke så gal den.. har nyran liggende i garasjen her.. ikke noe riper eller knekt noe, men et par av festene er knekt mener jeg aha flott. stemmer du tok de ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 grillen er veldig tykk i selve kanten, og glipa på mitten mellom nyrene blir veldig smal, og ikke spes fint etter mitt syn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 et bilde av gamlebilen min med slike nyrer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Hva er egentlig forskjellen på pre og facelift grill / ramme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 preface grillramma har åpning til med firkantet grill... mens facelift minner mye mer om e46 grillene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå