Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen butikker som selger bra camber plater til M3 E46 (KW V3) enten i Oslo et sted, eller i Sverige mot Strømstad?

Har mest lyst på Ground Control som jeg vet er bra. K-Sport skal jeg ikke ha. Lurer på om ikke GS Bildeler har noe som heter K-Mac også, de vet jeg ikke noe om...

Skrevet

Jeg har bare inntrykk av at det ikke er tuv-godkjent, at det er billig drittmerke som går i stykker eller er mer show enn go. Generelt om K-sport altså. Det kan jo hende k-sport sine camberplater er bra nok, men de er vel ikke tuv-godkjente?

Skrevet

Ok, takk for info :)

Noen andre som har tips til butikker som selger camber? Må nesten dra å hente det, skal sette på coilovers på tirsdag tror jeg.

Skrevet

Det er vel ikke noe vits i at de skal være TÜV-godkjente? Det er ingen som kommer til å sjekke eller se at man har det uansett. Det er vel, som på E36, et plastikkdeksel over dempertårnet på E46, så camberplatene vil man uansett ikke se..

Skrevet

Skal du satse hardt på idealspor nå eller? K-Sport bremser er vel kjent som show and no go...andre produkter fra de vet jeg ikke.

Skrevet

Jeg har også samme inntrykk av K-sport, men prøvde en bil med slike bremser i fjor, og førsteinntrykket var meget bra! Men er litt skeptisk til hvordan de holder seg ved mye banekjøring.

Skrevet

Jeg har K-mac (stage 1 med foring) på min, og det er noe rakleverk av en annen verden - men det fungerer for det! Fine med stage 1 er at det akkurat som å kjøre med orginalt med tanke på komfort. Stage 2 og 3 virker med solid.

K-sport er jeg veldig skeptisk til, ikke minst når jeg ser hvordan stolen min f.eks er konstruert.

Anbefaller du virkelig Millway Andersen...? :wink:

Skrevet

DR_S: Jeg har ikke vært på bane før engang, men det hadde vært like greit å satt det på med en gang istedetfor å bruke de gamle topplagerene. Blir også mindre feilslitasje på dekk når en kjører på bane.

K-Sport har jeg ihvertfall sett flere være skuffa over, så det er ikke noe å lure på.. får ikke mer enn man betaler for der.

hagenisse: Smurte du inn pakninger/foringer med noe før du monterte det? Det gjelder jo både for coilovers og camberplater at alt smøres inn for å redusere ulyder. Er ikke sikker på hva man skal bruke, eller hvor lenge det holder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...