Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
tror det finnes E46 med orginale angel eyes. og kjøper du ettermontert xenon i grøftlys så har de samme farge som orginal xenon i kjørelysene om du kjøper 4300 KELVIN

Okey. Jeg får se hva jeg finner etterhvert. Er ganske viktig at det ser så originalt ut som mulig. Og at det er lovlig.

Skrevet
tror det finnes E46 med orginale angel eyes.

Det finnes nok ikke nei. :)

Okey. Jeg får se hva jeg finner etterhvert. Er ganske viktig at det ser så originalt ut som mulig. Og at det er lovlig.

Det vil se ganske originalt ut, men om det er lovlig kan nok diskuteres. Det er teoretisk sett ikke lov med fire parkeringslys fremme på en bil, men kan aldri tenke meg at noen hadde reagert på dette. På biler som kommer med angel eyes originalt blir det annerledes, da disse er godkjent slik.

Skrevet

tviler på at politi vet om en "nyere" bmw har orginalt AE eller ikke. min ble EU godkjent med xenon i alle lys og AE fra biltema. har også blitt stoppet av politi flere ganger med alt dette montert. de har aldrig sakt noe. er kanskje verre med xenon og AE på en E34. det ser hvertfal ikke orginalt ut ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...