andreastrones Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Dersom noen får tilbud om noen 19" Breyton Race CS med blank kant og Michelin Pilot Sport dekk, så setter jeg pris på om jeg kan informeres om det. Fant en bil eid av oss i dag, stående på blokker, med alle fire hjulene tatt! Ring meg på mobilnr 410 70 000 for info. MVH, Andreas
Tom K Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Ikke dårlig at de satt den på blokker , opplevde det samme for noen år siden men bilen min lå rett på bakken
andreastrones Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 det var ikke blokker faktisk, men 2 flotte støtter fra clas ohlson på ene siden. Verre var det på andre siden, der hadde de rett og slett gått tom for de flotte støttene, og heller funnet en kampestein, satt denne på høykant, og forlatt bilen uten felger. Så, de som gir tips som fører til tilbakelevering av felgene, kan vente seg en klekkelig dusør! Aller helst skulle jeg hatt tyvens hode i en gapestokk, men det går greit med hodet på et fat også!
Søreng Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Dette er så lavmål at det er ikke ord. At ikke folk kan skille på mitt og ditt er helt ufattelig. Men kan jeg skyte inn et bi-spørsmål? Var det låsebolter på felgene? Har det selv, men har egentlig liten tro på at det hjelper på noe annet enn forsikringen. Regner med at dersom de vil ha av hjulene får de dem av!
jpse36 Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Ikke dårlig at de satt den på blokker , opplevde det samme for noen år siden men bilen min lå rett på bakken er vel ikke for å være greie at de setter den på blokker. er vel for å få dratt ut jekken
andreastrones Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Felgene sto med BMW's låsebolter, men disse hjalp visst lite...
Thomaz Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Ikke dårlig at de satt den på blokker , opplevde det samme for noen år siden men bilen min lå rett på bakken er vel ikke for å være greie at de setter den på blokker. er vel for å få dratt ut jekken Er nok heller det ja..
Tom K Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Hvis man er to mann så får man ut jekken uten bukker, hvis man har litt i armene da
morteym Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Låsebolter må vel redusere sjansen en god del for at de blir stjålet? Forsikringa dekker vel maks 10k uansett (løsøre)?
Thomaz Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Hvis man er to mann så får man ut jekken uten bukker, hvis man har litt i armene da Begynner å bli litt tungt på det siste hjulet, da den den ikke har noen andre hjul å balansere vekt over på.. Tenkte å kjøpe låsebolter selv.. Er ihvertfall litt mer køddette å få av hjula..
Hansh Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Hatt besøk av en utenlandsk mann som skulle selge noe greier? Hadde en på døren her nå så er ikke overrasket om han samtidig ser seg rundt etter ting å hente en mørk natt.
winchester Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Har mange fremmedraser på døren hver dag, merkelig at ingenting har blitt stjelt ennå, patetisk som de er. Drar kanskje alle under en kam her, men det må finnes grenser på hvilken jævelskap vi skal befinne oss i.
Hansh Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Har aldri hatt det før der vi bor nå så derfor jeg synes det var litt rart, spesielt når fyren virker suspekt i tillegg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå